Po želji svojih naručioca mogu poslati brujeriu ili čaroliju na nekog i tako se osvetiti, razoriti brak, posao, ali i obrnuto od toga. Njihov rad se temelji na principu usluga za uslugu između živih i mrtvih, brzo i efikasno. Svaki Palero da bi bio uspješan mora napraviti svoj ngana.
Ngana su posvećeni lonci koji sadrže štapove, kosti mrtvih ljudi, zemlju sa grobova, razne trave i slično. Centralni simbol u magiskom obredu Palo naziva se prenda ili cazuela (ćup sa krutim ili tekučim sadržajem), napravljen od gline ili tikve, a susreću se i metalni tronožni kotlovi koji se čuvaju u dvorištu, podrumu, ili pod drvetom.
Svaki ngana se posveti određenom božanstvu i prema takvoj orijentaciji dobija svoj određeni izgled. Za Zaranbandu on se obavezno pravi od metala, Chola Wengue, Baluande i Nsasi zahtjevaju da bude oblikovani od gline u takozvane lonce tinaja.
Druga božanstva, poput Centella Ndoko koristi Ngana lonac od tikve.On se mora i obojiti pa tako u slučaju Chola Wengue dobija žutu ili narandžastu boju, Beluande plavu, a Nsasi’a crvenu. Palo religija ima dosta sličnosti sa mnogo popularnijom Joruba religijom.