Konačno, najbolju analizu Hollywooda dao je poznati teoretičar Jean Baudrillard u studiji “Amerika” u kojoj objašnjava da je cijeli SAD oblikovan prema holivudskom simulakrumu.
Ne postoji ništa u američkom društvu što zanima aktere “Civilizacije spektakla” a da se ne bi moglo pretvoriti u uspješan holivudski film i novi populistički mit, bilo da se radi o borbi s banditima za policijsku postaju, borbi s pripadnicima ludi kult u nekom teksaškom gradiću, bitka odvjetnika za istinu na strani bezimenih pojedinaca, bitka za ekološki održiv teritorij, bitka s izvanzemaljcima, borba s ultrateroristima svih vrsta.
Anonimni pojedinac lako može postati američki heroj, a njegov lik i djelo predmet budućeg mita. Sve je to dio simulacije božanskog raja na zemlji, kakvim se SAD prikazuje u većini holivudskih filmova. Holivudski mit je ispred svih predrasuda kada je SAD u pitanju, pa millioni ljudi iz cijelog svijeta i danas hrle u tu obećanu zemlju, vjerujući da će tamo pronaći sreću i spokoj.
Novac koji omogućuje hedonizam na najvišoj razini, putovanja, shopping, avanture svih vrsta, tvrde pripovjedači holivudskog mita, može se steći u Americi uz malo sreće, baš kao i zelena karta koja se dobiva na lutriji. “Američki san” izmislili su holivudski medijski magovi za životni stil američke elite i više srednje klase.
U znanstvenofantastičnom filmu Johna Bormana “Zardoz” takve sretnike nazivaju “Vječnima”, žive u Vortexu, paralelnom svijetu koji je nedodirljiv za obične ljude nižih slojeva. Nova američka elita, često nazivana „Alfa“ elita, doista živi u paralelnom nedodirljivom svijetu, a od mase ih dijeli samo velik broj nula na bankovnim računima. Oni zasigurno vladaju današnjim Hollywoodom i snovima svjetske sirotinje.