Magazin

Zašto prestajemo otkrivati novu vrstu muzike u tridesetim?

Jednostavna je životna činjenica da se stariji ljudi prisjećaju slavnih prošlih dana.

FOTO: UNSPLASH
FOTO: UNSPLASH
Ilustracija

Možda ćete vjerovati da ćete zauvijek ostati mladi i slobodnog duha, ali jednog dana ćete se naći kako gunđate što ne razumijete najnovije žargonske riječi i pitate mladu osobu šta je to “meme”.

Nekima se to možda događa ranije, nego što su mislili. Prema novom istraživanju Deezera ljudi prestaju otkrivati ​​novu muziku sa samo 30 godina, piše Business Insider.

Servis za streaming muzike ispitao je 1.000 Britanaca o njihovim muzičkim preferencijama i navikama slušanja. 60% ljudi izjavilo je da su u muzičkoj kolotečini, slušaju samo iste pjesme iznova i iznova, dok je nešto više od četvrtine (25%) reklo da vjerojatno ne bi isprobali novu muziku izvan svojih preferiranih žanrova, prenosi Tuzlanski.ba.

Rezultati istraživanja su pokazali da je najveća dob za otkrivanje nove muzike bila 24 godine.

Tada je 75% ispitanika reklo da sluša 10 ili više novih pjesama sedmično, a 64% je reklo da je tražilo pet novih izvođača mjesečno. Nakon ovoga, međutim, čini se da sposobnost ljudi da prate muzičke trendove opada.

Neki od razloga koje je istraživanje otkrilo bili su ljudi koji su preopterećeni količinom dostupnog izbora (19%), zahtjevnim poslom (16%) i brigom o maloj djeci (11%).

Gotovo polovica ispitanika rekla je da bi željela imati više vremena za otkrivanje nove muzike, tako da barem za onih 47% to nije zbog nedostatka interesa. “Uz toliko briljantne muzike vani, lako se osjećati preplavljeno,” rekao je Adam Read, UK & Irska muzički urednik na Deezeru. “To često dovodi do toga da zaglavimo u ‘muzičkoj paralizi’ kad prijeđemo tridesete,” zaključuje Read.