Magazin

Hotel zarađuje 30.000 dolara dnevno na ovom piću

Hiljadu puta dnevno hotel u Singapuru prodaje isti koktel i dobro zaradi.

FOTO: POLLAK, KATHARINE / FOODCOLLECTION
FOTO: POLLAK, KATHARINE / FOODCOLLECTION

Svako ko dođe u Singapur treba da proba nacionalni koktel Singapore Sling. Piće s potpisom luksuznog hotela Raffles izumio je barmen Ngiam Tong Boon u historijskom Long Baru 1915. godine i od tada je postalo nacionalno piće Singapura. Prema News.com.au, historijsko piće danas se prodaje za 29 američkih dolara.

Poslužen u visokoj čaši, koktel se pravi od džina, likera od trešanja, Cointreaua, benediktina, soka od ananasa, soka od limete, grenadina i bitera Angostura. Turisti iz cijelog svijeta posjećuju bar kako bi probali kultno piće. I to se isplati. Zato što bar proda oko 1.000 singapurskih slingova dnevno tokom glavne praznične sezone. To iznosi 29.000 dolara dnevno. Međutim, ova cijena ne uključuje naknade za usluge i poreze, tako da je procijenjena cijena 34 dolara.

Kako se navodi na sajtu hotela, prema tadašnjem kodeksu bontona, bilo je neprihvatljivo da žene piju alkohol u javnosti. Umjesto toga, često su pile čaj ili voćni sok. Međutim, barmen Ngiam vidio je prazninu na tržištu koktela koji bi se za žene u javnosti mogao prikriti kao piće koje bi drugi smatrali društveno prihvatljivim. Tako je rođen singapurski sling – piće koje izgleda kao običan voćni sok, ali zapravo sadrži alkohol.

Bar ima još jednu jedinstvenu tradiciju: gostima se servira kikiriki i traži da bace ljusku na pod. Dok je bacanje smeća kažnjiv prekršaj u Singapuru, hotel daje sve jer je tamo “poželjno”.