Kako piše The Verge, korisnici u Peruu većinom nisu bili obaviješteni o dodatnom naplaćivanju usluge, a provođenje nove politike razlikovala se od korisnika do korisnika. Neki su, kako su otkrili, ignorisali upute za provjeru valjanosti računa i nastavili ga koristiti kao i dosad, dok drugima nikakvo obavještenje nije ni stiglo.
Zbunjujuća je i Netflixova definicija kuće. Otkako smo započeli s najavom ovih promjena prije 18 mjeseci, jasno smo komunicirali da se kućanstvo odnosi na ljude koji žive na istoj lokaciji – kazali su iz Netflixa dodavši da su zadovoljni dosadašnjim provodjenjem dodatne naplate.
Za članove porodice koji ne žive skupa naplaćuje se dodatnih oko dva dolara u navedenim zemljama, prenosi tportal.
Podsjetimo, Netflix se bori s odlaskom pretplatnika. U aprilu je iznenadio objavom da je u prvom tromjesečju 2022. izgubio 200 hiljada pretplatnika i upozorio da bi mogao ostati još bez dva miliona u idućem tromjesečju. Nakon toga su mu dionice potonule za 35 posto u jednom danu, prenosi poslovni.hr.