Ekonomija

Halilagić: "Očekujemo novog avio prijevoznika sa Međunarodnog aerodroma Tuzla"

"Vlada Tuzlanskog kantona, Skupština, skupa sa menadžmentom Međunarodnog aerodroma Tuzla, čine sve da u što mogućem kraćem vremenu na Aerodromu vidimo novog avio prevoznika, koji bi preuzeo linije na kojima je do sada letio WizzAir.

FOTO: FACEBOOK IRFAN HALILAGIĆ
FOTO: FACEBOOK IRFAN HALILAGIĆ

Što se tiče priče o davanju koncesije na Aerodroma Tuzla, o tome odlučuju zakoni naše zemlje i ništa što nije po zakonu neće se dogoditi”, kazao je za Politicki.ba Irfan Halilagić premijer Tuzlanskog kantona.

Premijer, kao i direktor Međunarodnog aerodroma Tuzla Dževad Halilčević, navode da ne treba uzimati za ozbiljno razne špekulacije koje se šire u javnosti vezano za davanje pod koncesiju ovog Aerodroma .

“Niko od nas nema iskustva kad su u pitanju koncesije i, odista, o tome niko trenutno ne razmišlja. Možemo mi imati svoje mišljenje o tome šta znači dati neku imovinu pod koncesiju, ali kad je u pitanju Aerodrom Tuzla, tu ima jedna specifičnost o kojoj malo ko od onih koji zagovaraju koncesiju, razmišlja.

Iskreno, mi ovih dana čekamo odobrenje zemalja gdje bi trebala letiti kompanija sa kojom smo, na putu da potpišemo ugovor da baziraju svoj avion na Aerodromu Tuzla i preuzmu linije na kojima je WizzAir prestao letjeti.

Nastojimo što prije pribaviti i neka druga odobrenja i to je nešto čemu smo i Vlada i mi sa Aerodroma potpuno posvećeni kako bi smo spremno dočekali potpisivanje ugovora sa odabranom kompanijom.

Svakodnevno imamo pozive naših građana iz inostranstva koji mole da učinimo sve kako bi našli novog avio prevoznika koji bi imao letove na destinacije na koje je do sada letio WizzAir”, kaže za Politicki.ba direktor Halilčević.

Po njegovim riječima, priča o davanju Aerodroma Tuzla pod koncesiju koja se, da li namjerno ili ne, plasira u javnosti, zasad je nemoguća misija, prosto jer još uvijek nije riješeno vlasništvo nad ovim Aerodromom.

“Sve nas to u ovom trenutku dodatno opterećuje. Mogu ja o tome misliti šta hoću, ali javnost mora znati da je još 2004. godine, visoki predstavnik za Bosnu i Hercegovinu Paddy Ashdown stavio zabranu raspolaganja imovinom Aerodroma Tuzla, obzirom da je Aerodrom predmet restitucije.

Riječ je o perspektivnoj vojnoj imovini, a bilo bi dobro pogledati u zemljišne knjige i vidjeti ko je još uvijek upisan kao stvarni vlasnik Aerodroma Tuzla.

Mislim da se trebamo uozbiljiti kad govorimo o tome ko može i ko treba raspolagati imovinom naših aerodroma pa i Aerodroma Tuzla”, navodi Halilčević.