Sarajevo

"Znate li vi kako naš zdravstveni sistem radi?" Pacijentica Doma zdravlja Saraj Polje ispričala kakvu je neugodnost doživjela

Čekanje na zakazivanje pregleda, kao i na sam pregled, česte i preduge pauze doktora i medicinskog osoblja, a posebno neljubaznost istih - samo su neke od primjedbi pacijenata upućenih zdravstvenim radnicima u domovima zdravlja u BiH.

FOTO: BHRT / N1
FOTO: BHRT / N1
Ilustracija

I nažalost to je postala naša svakodnevnica. Rijetki su oni koji prijave situacije kojima svjedoče.

Redakciji portala Bosnainfo javila se jedna nezadovoljna pacijentica (ime i prezime poznato redakciji) koja je opisala situaciju u kojoj se našla u Domu zdravlja Saraj Polje u Sarajevu.

U nastavku njenu poruku prenosimo u cijelosti:

“Poštovani, javljam se “uživo” iz Doma zdravlja Saraj polje sa još jednim u nizu užasnih iskustava osoba koje uredno plaćaju i preplaćuju zdravstveno na koje nemaju pravo.

U dom zdravlja sam došla danas, 23.7.2024. prvi put u 12:15 da bi mi sestre, koje su me nevoljko saslušale, na kartoteci rekle da dođem u 16:00 sati kako bih otvorila bolovanje radi manje operacije urađene ranije taj isti dan.

Pročitajte još

Iako sam pitala da li mogu da se naručim kako ne bih sjedila u takvom stanju, odgovor je bio “znate li vi kako naš zdravstveni sistem radi?”

– Ne, ne znam gospođo, jer zbog takvih poput vas, plaćam privatnike koji me iole bolje tretiraju, a ne maltretiraju. Sa ranom, otokom i koncima dođem u 16:05 na kartoteku ponovo, da bi mi vrlo neljubazna sestra rekla da je pauza. 

Na moje pitanje do kad, ona odgovara “Od pola 5 do 5”, na sta ja govorim da nema ni 16:10 što znači da mogu biti primljena sad. 

Njen odgovor je da moram čekati kao i svi (niko drugi nije u čekaonici u tom momentu) i da nema naručivanja. Ponovim da sam u bolovima i da su mi njene kolegice tako rekle, ona unosi moj karton i knjižicu u praznu ordinaciju i nalaže mi da čekam.

U 16:30 svi doktori su još uvijek na pauzi. Da napomenem, prije toga sam pokušavala 10+ puta dobiti kartoteku na telefon, koji nije bio zauzet, a kako bih pitala kada mogu doći da ne dolazim pješke na +30 u ovom stanju, niko nije ni podigao slušalicu. Sada je već 17:09, doktori još uvijek nisu na svojim mjestima.

Čekaonica se napunila, a druga, još manje ljubazna medicinska sestra govori da sada idu prvo NARUČENI pacijenti, iako je rečeno da ne postoji način da se naručim. 

Pacijenti se masovno žale- najviše međusobno jedni drugima, doktori ne otvaraju ordinacije, hematološki pacijenti su tu, kao i zarazni, bolesni i slabi, te kao i ja, friško operisani.

Zašto u našim domovima zdravlja ne postoji način da se žalimo na ovo i da ovo budu sankcije?

Lično sam zaposlena u firmi, plaćam poreze i NIKAD nemam priliku da koristim svoje zdravstvo. Također plaćam i privatno zdravstveno, a na sve to, od mojih freelancerskih ugovora (na koje UREDNO plaćam porez) se odbija dio za ZZOKS, a ja opet nemam nikakvo pravo. Znači DUPLO ili čak i TROSTRUKO plaćam zdravstvo, a nemam nikakvu prednost, dobijem neljubazno osoblje koje nema strpljenje da sasluša 3 minute da trebam otvoriti bolovanje za koje imam svu papirologiju (IZ PRIVATNE KLINIKE). DOKLE VIŠE?”, pita se s pravom nezadovoljna pacijentica.