Ekonomija

Zalando za tri mjeseca izgubio 35.4 miliona eura

FOTO: EPA
FOTO: EPA

Njemački online modni trgovac Zalando izvijestio je danas o većem neto gubitku u trećem tromjesečju, istakavši visoku inflaciju i pogoršana očekivanja potrošača. Kompanija je razdoblje od jula do septembra zaključila s neto gubitkom od 35.4 miliona eura.

Prilagođena dobit prije kamata i poreza porasla je, međutim, za 37.8 posto, na 13.5 miliona eura. Prihod je tako uvećan za 2.9 posto, na 2.35 milijardi eura.

“S obzirom na novu nisku razinu povjerenja potrošača i na kontinuiranu inflaciju, odluka da se pravodobno krene s odlučnim potezima i mjerama potpore profitabilnosti bila je mudra”, istakla je u saopštenju Sandra Dembeck, finansijska direktorica Zalanda.

Zalando je odlučio smanjiti troškove, smanjivši potrošnju na marketing i odredivši minimalnu vrijednost narudžbe na svim tržištima, a nastoji i poboljšati učinkovitost u cijeloj evropskoj logističkoj mreži.

Kompanija sada očekuje da će godišnji rezultati biti na nižoj granici prognoziranog raspona, što bi značilo rast bruto vrijednosti narudžbi za tri posto, na 15.3 milijarde eura. Prihod bi se trebao zadržati na razini prošle godine kada je iznosio 10.4 milijarde eura, a prilagođeni EBIT prognoziran je na 180 milijuna eura.