Magazin

Toblerone mijenja logo, više ne smije isticati Matterhorn

Proizvođači čokolade Toblerone moraju da uklone prikaz planinskog vrha Matterhorn sa svog pakovanja, zbog toga što se većina proizvodnje premješta iz Švicarske u Slovačku.

FOTO:  EPA/MARTIN RUETSCHI
FOTO: EPA/MARTIN RUETSCHI

Kako navodi BBC, čokolada čije su štangle oblikovane u obliku piramide kako bi podsećale na Matterhorn, imaće na promijenjenoj etkieti neki “neutralniji” planinski vrh.

U izjavi za BBC, kompanija Mondelez, koja je novi vlasnik Toblerona, je navela da premješta dio proizvodnje van zemlje kako bi “odgovorio na povećanu potražnju širom svijeta” i da bi “razvijao brend Toblerone za budućnost”.

Dodaje se da će novo pakovanje sadržati “izraziti novi Toblerone font i logo koji crpe inspiraciju iz Toblerone historije”.

Toblerone, čokolada čije se štanglice prave u obliku od švicarskog mlijeka, meda i krema od badema, prvi put je puštena u prodaju 1908. godine u Bernu, glavnom gradu Švic+carske, a tek 1970. godine na ambalaži pojavila se silueta Matterhorna.

Mondelez je rekao da je Bern “važan dio naše historije i da će to biti i u budućnosti”.

Kompanija Toblerone je 2016. izazvala kontroverzu nakon što je promenjen dizajn čokoladice u trouglaste komade, u pokušaju da smanje troškovi, ali je nakon mnogo kritika, kompanija vratila prvobitni oblik dve godine kasnije.