Kako su avionske karte postale jeftinije posljednjih desetljeća, broj letova je porastao, a sve više ljudi odlazi na kratke odmore u inostranstvo. Zračni prijevoznici poput Ryanaira, Easyjeta, Vuelinga i Wizz Aira takmiče se u ponudi jeftinih usluga bez dodatnih troškova.
Komercijalni letovi sada čine oko 2.4% globalnih emisija CO2, a sektor se suočava s pritiskom da smanji svoj uticaj na klimu, uključujući kampanje za uvjeravanje ljudi da prijeđu na željeznički i cestovni saobraćaj.
Međutim, O’Leary je ustvrdio da cestovni saobraćaj i brodarstvo ukupno više doprinose emisiji CO2 te je rekao da je fokus na smanjenju emisija iz zračnog saobraćaja “pogrešan”.
U prvih šest mjeseci 2022. Ryanair je otkazao 0.3% letova, u poređenju s ukupno 3.5% British Airwaysa i 2.8% Easyjeta, prema konsultantskoj kući za zračna putovanja OAG.
O’Leary je rekao da ima “vrlo malo razumijevanja” za aerodrome dodavši da znaju rasporede mjesecima unaprijed i da je sigurnosnom osoblju, koje je odgovornost aerodroma, potrebno manje obuke nego pilotima.
Optužio je Heathrow, koji je ograničio broj putnika koji dolaze na aerodrom tokom ljeta, za “loše upravljanje”. O’Leary je rekao kako se nada da će problemi na britanskim aerodromima biti riješeni do sljedećeg ljeta, ali i da bi Brexit mogao nastaviti stvarati izazove pri zapošljavanju osoblja.