IT

Samsung dobio kaznu od 14 miliona dolara zbog obmanjujuće marketinške kampanje

FOTO: SCREENSHOT/SAMSUNG
FOTO: SCREENSHOT/SAMSUNG

Samsung Australija mora platiti kaznu od 14 miliona australskih dolara (oko 9,2 miliona eura), zbog obmanjujuće marketinške kampanje. Riječ je, naime, o oglasima koji su sugerisali da se neki Samsungovi vodootporni telefoni mogu koristiti u bazenima i slanoj vodi, što se na web stranici tvrtke ne preporučuje.

Kako prenosi Bug.hr, takvi su se oglasi pojavljivali između marta 2016. godine i oktobra 2018., prikazujući Galaxy S7, S7 Edge, A5 (2017), A7 (2017), S8, S8 Plus i Note 8 pametne telefone. Napominje se da svi navedeni modeli imaju IP68 certifikat, što znači da ih se može uroniti isključivo u slatku vodu.

Australska komisija za tržišno takmičenje i potrošače (ACCC), još je 2019. godine tužila Samsung Australiju zbog ovih obmanjujućih tvrdnji.

„Tvrdnje Samsunga Australije o vodootpornosti, promovisale su važnu prodajnu točku za ove Galaxy telefone. Mnogi potrošači koji su kupili Galaxy telefon, možda su bili izloženi obmanjujućim oglasima prije nego što su donijeli odluku o kupnji novog telefona“, rekla je predsjednica ACCC-a, Gina Cass-Gottlieb.

Istaknula je i kako je ACCC pregledao stotine pritužbi potrošača koji su prijavili probleme sa svojim Galaxy telefonima nakon što su ih uronili u vodi, što je na koncu rezultiralo time da su mnogi uređaji u potpunosti – prestali raditi.

„Oglasi Samsunga Australije promovisali su Galaxy telefone prikazujući ljude koji ih koriste u bazenima i morskoj vodi, uprkos činjenici da bi to u konačnici moglo dovesti do značajne štete na telefonu“, zaključila je Cass-Gottlieb te dodala da je ova kazna snažan podsjetnik firmama da sve tvrdnje o proizvodima moraju biti potkrijepljene.