Magazin

Plan za podmlađivanje: Jelovnik čovjeka koji planira živjeti 120 godina

Bryan Johnson pojavio se u medijima još 2013. godine kada je PayPalu prodao svoju kompaniju Briantree Venmo za 800 miliona dolara.

FOTO: INSTAGRAM / BRYANJOHNSON_
FOTO: INSTAGRAM / BRYANJOHNSON_

Dobijeni novac nije uložio u skupe automobile, luksuzne jahte ni ekskluzivne zabave na mondenim mjestima.

Umjesto toga okupio je tim ljekara i drugih stručnjaka koji su mu pomogli pribaviti najmoderniju medicinsku tehnologiju i razviti plan za podmlađivanje – Blueprint.

Bryanov cilj nije živjeti vječno, nego otkriti šta je ljudsko tijelo sposobno napraviti ako sluša zahtjeve svojih organa te ih održava u optimalnim uvjetima.

Baš zato svakodnevno se podvrgava različitim ljekarskim testovima i analizira dobijene rezultate kako bi izgradio besprijekoran plan za jelo, vježbu i odmor.

Bryan Johnson rodio se 22. augusta 1977. godine. Otkako se u posljednje dvije godine drži Blueprinta, obrnuo je proces starenja. Nastavi li se pridržavati plana, vjeruje da će živjeti i 120 godina.

Mnoge je zanimalo šta on ustvari jede.

Svi podaci o njegovu Blueprintu nalazi se na njegovim internetskim stranicama, uključujući i jelovnik od 1.977 kalorija koji se temelji uglavnom na namirnicama biljnog porijekla.

Doručak

Bryan Johnson jutro započinje napitkom. Umjesto kafe radije bira piće bazirano na 600 mililitra vode koje miješa s različitim zelenim suplementima – od klorele (porijeklom iz Tajvana i Japana, klorela je bogata proteinima, aminokiselinama, vitaminima B, C i E, beta-karotenom i mineralima – kalij, fosfor, biotin, magnezij) te hlorofilom, preko kreatina, do kolagena i nešto cimeta.

Za doručak jede Super Veggie, odnosno jelo sastavljeno od crne leće, korjenastog povrća i začina.

U njemu se nalaze sljedeći sastojci: 300 g kuhane crne leće, 250 g kuhane brokule, 150 g kuhanog karfiola, 50 g shiitake gljiva, tri grama svježeg đumbira, jedno česno bijelog luka, jedne limete, jedne kašike kumina, jedne kašike jabukovog sirćeta, jedne kašike konopljinih sjemenki, jedne kašike ekstradjevičanskog maslinovog ulja.

Sastojci se jedu sirovi ili kuhaju na pari i organskog su porijekla. Ništa se ne dinsta ili ne prži na ulju. Maslinovo ulje dodaje se na kraju kao preljev. U posljednje vrijeme uz ovaj obrok pojede i jednu kašiku tamne čokolade.

Ručak

Za ručak pojede Nutty puding, odnosno gusti smoothie napravljen od mljevenih sjemenki, orašastih plodova i bobičastog voća, a koje obično doda 30 do 60 grama proteinskog praha na bazi graška.

U Nutty puding idu sljedeći sastojci: biljni napitak od oraha makadamije, mljeveni orah makadamije, mljeveni orah, chia sjemenke, mljeveni lan, brazilski oraščić, kakao prah, suncokretov lecitin, cejlonski cimet, bobičasto voće, sok nara.

Večera

Za večeru ima tri različite opcije koje izmjenjuje ovisno o potrebama tijela. Na jelovniku će se tako naći salata od šparoga, cvekle i rikule začinjene s balzamičnim sirćetom i dijon senfom te komadići badema.

Uživa i u salati od komorača, narandže i zelenog lisnatog povrća oplemenjene s cherry paradajzom, pekan orahom, goji bobicama i preljevom na bazi sirćeta.

Na raspolaganju mu je kombinacija pečenog slatkog krompira, slanutka i avokada začinjenog ljutom papričicom, paradajzom i sokom limete.

Valja napomenuti da Bryan Johnson povremeno posti. Jede u periodu između šest i 11 sati ujutro, a potom dopušta da se sva konzumirana hrana na pravilan način probavi prije nego što ode u krevet.

Tokom dana popije pet šoljica zelenog čaja i konzumira više od 100 različitih suplemenata ovisno o trenutnim ljekarskim nalazima i potrebama njegovog tijela.

Cijeli njegov plan za podmlađivanje, uključujući njegovu rutinu tjelesne vježbe, tačne recepte, suplemente i plan spavanja pogledajte na službenim stranicama Blueprinta.

Prihvati notifikacije