Tužiteljstvo je, ne navodeći Banožićev identitet, izvijestilo kako ga tereti da je 11. novembra 2023. oko 6,10 sati, upravljajući nissanom desnom trakom državne ceste 55 iz Vinkovaca prema Županji, vozio neprilagođenom brzinom te u pretjecanju kolone prešao na suprotnu stranu, iako je bila smanjena vidljivost zbog magle i smanjena preglednost zbog skupa vozila ispred njega.
Tereti ga se da je započeo pretjecanje iako prometna traka nije bila slobodna na dovoljnoj udaljenosti kako bi mogao sigurno izvesti pretjecanje uzimajući u obzir brzinu svog vozila i onoga koje je pretjecao.
Banožić je, navodi se u optužnici, udario prednjim dijelom svog vozila u prednji lijevi dio teretnog vozila koje se kretalo iz suprotnog smjera, pri čemu je 41-godišnji vozač preminuo na mjestu nesreće, prenosi Hina.
Tužiteljstvo je izvijestilo da priopćenje o državnoodvjetničkoj odluci u ovom predmetu objavljuje kao odgovor na zaprimljene upite novinara koji su problematizirali što optužnica nije bila podignuta mjesecima nakon nesreće.
DORH je prije tri sedmice, nakon novinarskih upita, ali i prozivke hrvatskog predsjednika Zorana Milanovića o slučaju prometne nesreće bivšeg ministra odbrane Marija Banožića, izvijestio da tužiteljstvo i dalje provodi dokazne radnje.
Tužiteljstvo je tada saopćilo da je u toku provođenje dokazne radnje prometno-tehničkog vještačenja sukladno nalogu od 9. februara 2024., kao i dopune tog vještačenja od 2. aprila 2024.
Nakon nesreće Banožić je s teškim ozljedama prevezen u vinkovačku bolnicu, a potom u KBC Osijek, odakle je pušten na kućno liječenje. Mediji su problematizirali i je li u vrijeme nesreće imao alkohola u krvi, a nedugo potom hrvatski premijer Andrej Plenković razriješio ga je dužnosti ministra obrane.