I u takvoj situaciji Samsung je ostao na prvom mjestu sa 61,8 miliona isporučenih pametnih telefona i 21 posto tržišnog udjela. Uprkos slabijim rezultatima, Apple je zadržao drugo mjesto, isporučivši 49,5 miliona iPhonea za 17 posto udjela. Xiaomi je ostao na trećem mjestu s 39,6 miliona isporučenih uređaja, dok su OPPO i vivo četvrti i peti s 27,3 miliona, odnosno 25,4 miliona isporuka.
“Globalno tržište pametnih telefona pati od sad već drugog razdoblja pada isporuka nakon kratkog oporavka prošle godine, a nagli pad potražnje pogađa vodeće dobavljače. Uprkos godišnjem rastu od šest posto, Samsungove isporuke pale su 16 posto u odnosu na prethodni kvartal jer se dobavljač borio s nestašicama komponentni i samim time proizvodnjom, posebno u srednjem rangu. U međuvremenu, solidna potražnja za iPhone 13 modelima u Sjevernoj Americi, Kini i Europi omogućila je Appleu da raste unatoč sitnijim problemima. Najjači brendovi i modeli time su se pokazali relativno otpornima tokom recesije”, stoji u Canalysovu izvještaju.
Pritom napominju kako su glavni kineski dobavljači uspjeli su stabilizirati svjetsku izvedbu u usporedbi s prošlim kvartalom unatoč još jednoj rundi dvoznamenkastih međugodišnjih kontrakcija. Nestašice u opskrbnom lancu više nisu najhitniji problem jer se narudžbe komponenti brzo smanjuju, a dobavljači su pak počeli biti zabrinuti zbog prevelike ponude. To je rezultiralo smanjenjem cijena za ključne komponente, što automatski smanjuje troškove za dobavljače.
Bit će sve većih napetosti u cijelom opskrbnom lancu pametnih telefona jer će se slabost potražnje vjerojatno nastaviti i u narednom periodu, zaključuju u Canalysu.