Godina je 1975. u New Yorku: vruće hlačice zamijenile su mini-suknje, disko plesačice su se odrekle trave zbog kokaina, O’Jaysi su na soundtracku, a kriminal se razvija.
Carlito Brigante (Pacino) izašao je iz zatvora i na ulici je u svom kožnom kaputu nakon što je šmekerski advokat Kleinfeld (Penn) razbio vladin slučaj protiv njega. Carlito preuzima upravljanje klubom u španskom Harlemu, stavlja u džep izgubljeni novac koji mu dođe nakon što se slučajno umiješao u pucnjavu, neobavezno se druži sa starim prijateljima iz bande i želi nazad svoju bivšu djevojku (Miller).
Ostale recenzije:
Svi se pitaju kada će se Carlito vratiti starim navikama, ali on inzistira na tome da želi uštedjeti dovoljno novca za ulaganje u legitiman posao – kompaniju za iznajmljivanje automobila na Bahamima.
Polako raste pritisak na bivšeg gangstera da se vrati kriminalu. Kad Kleinfeldovi poslovi s mafijom prijete krahom ako se mafijaški boss ne izvuče iz zatvorske barke, Carlito osjeća užasnu obavezu prema čovjeku koji mu je dao drugu priliku, pa pristaje poći s njim na ponoćno krstarenje kako bi izvukao kuma iz njujorške luke.

S De Palmom i Pacinom ponovno zajedno u gangsterskom epu sa španskim okusom deset godina nakon Scarfacea, ovdje se očekuje krvi do koljena. Dok De Palma nikad ne štedi na udarcima i djevojkama, Carlito’s Way, adaptiran od strane Davida Koeppa prema romanima suca Edwina Torresa, relativno je lagan na krvi.
Neobično, Carlito’s Way oživljava radnju gangsterskog filma nakon Haysovog kodeksa o bivšem huliganu koji očajnički pokušava ostati ispravan, dopuštajući junaku da bude čvrsta ruka kao nekada, ali i dovoljno dobar tip da bude suosjećajan.
Pacinov Carlito nevjerojatno je iscrpljen, očajnički popravljen čovjek. Potiho posramljen svoje nekadašnje ekscesnosti i manjkav nedostatkom hladnokrvne zlobe, on pripovijeda u retrospekciji iz prve scene snimanja (koja se prisjeća Serpica), svjestan da je njegov pokušaj da ostane čist osuđen na propast.
Iako je odnos s Miller, željnom glumicom koja radi kao plesačica u toplesu, uobičajen, sve ostalo u filmu ide savršeno. Penn, s opuštenom vunenom frizurom, iskupljuje svoju karijeru advokatskog ljigavca koji se vrti izvan kontrole, a tu su i sjajni nastupi razmetljivih latino podlaca Luisa Guzmana, Johna Leguizama i Vigga Mortensena.
De Palma ovdje pokazuje da, kada je raspoložen, može biti virtuozan, ali ipak ispričati priču. Rana scena u bilijar klubu kada posao s drogom krene po zlu dok Pacino izvodi trik udarac apsolutni je model neizvjesnosti, a konačna potjera, kroz njujoršku podzemnu do kolodvora Grand Central, žvače vam živce gotovo 15 minuta šokova prije stvarnog nasilja.