Samo dan nakon što su Rimac Automobili objavili da je proizveden prvi proizvodni primjerak Nevere, ista vijest dolazi iz tabora Pininfarine. Podsjetimo, Battista je električni bolid s Rimčevim pogonom, ali ga karakterizira nešto drukčiji i po nekim uspješniji dizajn.
O ukusima se ne raspravlja pa ćemo odmah naglasiti kako su iz Pininfarine najavili prve isporuke ovog ljeta, a pritom su otkrili i neke pojedinosti iz proizvodnje. Automobil se sklapa u tvornici u Cambianu, a na montaži rad tim od deset ljudi. Njima za sklapanje jednog automobila treba oko 1250 radnih sati.
U slučaju personalizirane izvedbe Battista Anniversario, kakvih je prvih pet primjeraka, proces se produžuje na oko 1340 sati. U pravilu za proizvodnju jednog automobila treba oko 18 sedmica.
Nakon pozicioniranja monocoque šasije i montaže dijelova, potrebna su dva dana kako bi se provjerile sve mjere i spojevi. Potom kreće aplikacija boje na nanovo rastavljene panele, što zbog kompleksnosti postupka traje do mjesec dana.
U međuvremenu se sklapa interijer te se po dovršetku lakiranja pristupa finalnom sklapanju vozila. Automobil prolazi još jednu seriju testova, a potom se provjerava upravljački sistem i odvodi vozilo na dinamičko testiranje.
Pininfarina s automobilom nudi i Eccellenza program održavanja od pet ili deset godina. Tu je i Eterna program za isporuku dijelova potrebnih za popravak nakon nesreće. Na kraju se nudi i Futura program koji jamstvo na vozilo, uključujući baterije, produžuje na deset godina.
Nije poznato hoće li iste programe, uključujući i uslugu tzv. flying doctor servisa, nuditi i u Rimac Automobilima.