BiH

OHR pokreće medijsku kampanju o važnosti rješavanja pitanja državne imovine

Ured visokog predstavnika međunarodne zajednice (OHR) u Bosni i Hercegovini na svojoj službenoj web stranici raspisao je tender za dostavu ponuda za realizaciju medijske kampanje o važnosti rješavanja pitanja državne imovine.

FOTO: BOSNAINFO
FOTO: BOSNAINFO

Kako stoji u tenderskom pozivu, za ove namjene bit će izdvojeno 68.000 KM, a precizirani su i jasni uvjeti među kojima je obaveza dostavljanja medijskog plana. Kampanja bi trebala biti realizirana na tri javna servisa (BHT1, FTV i RTRS) te dvije privatne televizijske stanice (BN i Nova TV).

“OHR svoje poruke već plasira na nekim od ovih programa, ali je otvoren za promjenu izbora medija, ukoliko mu agencija ponudi argumentirane prijedloge”, naveli su.

OHR je pozvao kompanije i agencije da dostave ponude za izradu media plana oglašavanja na TV stanicama i društvenim mrežama i provođenje aktivnosti potvrđenih u media planu na području Bosne i Hercegovine u periodu od jula do augusta 2023. godine.

Media plan bi trebao staviti poseban fokus na publiku koja manje redovno prati online sadržaje putem mobilnih telefona ili računara, te su tako manje izloženi oglasima objavljenim na društvenim mrežama.

“U pitanju je kampanja informiranja javnosti na nivou Bosne i Hercegovine o važnosti rješavanja pitanja državne imovine kako bi bilo jasno zašto treba podržati ove procese i kakva je šteta već pričinjena njihovim neprovođenjem”, navedeno je u javnom pozivu.

Potrebno je plasirati tri TV animacije, svaka u trajanju od 30 sekundi i pet infografika, a animacije i infografike su već kreirane. Planirano je oglašavanje i na web portalima i društvenim mrežama.

Medijska analiza mora uključivati informacije o gledanosti TV kanala i njihovom dosegu, kao i informacije o posjećenosti online portala na osnovu kojih će se izrađivati media plan. Analiza treba obrazložiti relevantnost predloženih termina u odnosu na ciljnu grupu.

Po okončanju oglašavanja, bit će potrebno dostaviti detaljni izvještaj s ključnim pokazateljima uspješne implementacije kampanje i postignutih rezultata.

Kako je najavljeno, Odbor OHR-a će razmotriti i ocijeniti pristigle ponude. Ponuđač čija je ponuda ocijenjena najvišom ocjenom će biti odabran za dodjelu ugovora, a OHR zadržava prava da može odlučiti da razgovara s ponuđačima.