Sarajevo

Turistička zajednica KS se oglasila o slučaju turista koji su prevareni

Pozivamo sve nadležne inspekcijske službe na svim nivoima da se što prije uključe u proces smanjenja sive ekonomije koja godinama loše utiče na imidž grada

FOTO: BOSNAINFO
FOTO: BOSNAINFO

Turistička zajednica Kantona Sarajevo izražava iskreno izvinjenje i žaljenje svim turistima koji su putem aplikacije Booking.com prevareni za smještaj u centru Sarajeva, te doživjeli neugodnosti prilikom dolaska na lažnu adresu na kojoj su izvršili registraciju smještaja.

Povodom pisanja medija o slučajevima prevara turista pri rezervaciji smještaja oglasio se Haris Fazlagić, predsjednik Turističke zajednice KS:

“Naglašavamo da Turistička zajednica Kantona Sarajevo nema nadležnosti da prati ispravnost navedene aplikacije (Booking.com) putem koje su rezervacije smještaja izvršili brojni turisti koji će predstojeće praznike provesti u Sarajevu.

Turistička zajednica Kantona Sarajevo će u skladu sa svojim mogućnostima i nadležnostima pružiti pomoć prevarenim turistima, koji nas mogu kontaktirati putem internet platformi visitsarajevo.ba, te mail adrese [email protected].

Podsjećamo da smo i godinama ranije upućivali inicijative da se za oglašivače putem Booking.com traži rješenje o registraciji kako bi bili validni na tržištu iznajmljivanja smještaja, te da taj problem treba što prije rješavati.

Pozivamo sve nadležne inspekcijske službe na svim nivoima da se što prije uključe u proces smanjenja sive ekonomije koja godinama loše utiče na imidž grada, te otežava rad svim turističkim djelatnicima koji poštuju zakonske procedure.

Mi ćemo nastaviti pružati svoj maksimum u cilju stvaranja što boljih i kvalitetnijih sadržaja za ugodan i lijep boravak turista u Kantonu Sarajevo” – poručio je Fazlagić.