IT

TikTok najavio promjene u pravilima zaštite korisnika, evo o čemu se radi

Zbog usklađivanja s Aktom o digitalnim uslugama TikTok je najavio promjene na svojoj mreži, a njihovim smjerom trebale bi krenuti i druge popularne platforme.

FOTO: ILUSTRACIJA/TUBEFILTER.COM
FOTO: ILUSTRACIJA/TUBEFILTER.COM

Kako bi zaštitili korisnike, a pogotovo one maloljetne, Europska unija donijela je Akt o digitalnim uslugama kojem se moraju prilagoditi brojne velike internetske kompanije, platforme i društvene mreže. Među kompanijama na koje se ovaj zakon odnosi nalazi se i jedna od najpopularnijih mreža na svijetu TikTok.

Kako bi se uskladili s tim novim pravilima u EU, iz TikToka su najavili promjene koje su namijenjene europskim korisnicima, a koje uskoro stupaju na snagu. Među inim, korisnicima će najzanimljivija biti mogućnost isključenja personaliziranog algoritma za For You i Live feedove. Korisnicima koji isključe taj algoritam, odnosno mogućnost personalizacije više se neće prikazivati sadržaj baziran na njihovim interesima, odnosno dosadašnjim aktivnostima na TikToku.

Umjesto toga, kako stoji na službenim stranicama ove mreže, korisnicima će se prikazivati popularni videozapisi iz mjesta u kojima žive i širom svijeta. Prilikom pretraživanja sadržaja, ako je algoritam za personalizaciju isključen, korisnicima će se prikazivati popularni sadržaj iz njihove regije i na njihovom jeziku, dok će se unutar feedova following i friends prikazivati sadržaj osoba koje prate, ali hronološkim redom.

Još jedna promjena koju uvodi TikTok zbog Akta o digitalnoj privatnosti odnosi se i na ciljano oglašavanje maloljetnicima koje se zabranjuje. Iz TikToka tako kažu kako je za njih zaštita tinejdžera prioritet te su najavili kako će računi svih osoba mlađih od 16 godina sada automatski biti postavljeni kao privatni, a njihov sadržaj neće se moći preporučiti u feedu For You.

Kako prenosi ZIMO, europskim korisnicima starim između 13 i 17 godina više se neće prikazivati personalizirani oglasi koji su bazirani na njihovim aktivnostima na toj mreži.

Inače, TikTok je jedna od 19 kompanija na koje utječe novi zakon, a na tom popisu nalaze se i platforme poput Facebooka, Instagrama, YouTubea, Muskova X-a, Snapchata i druge.