IT

Stiže novi Facebook - prikazivanje sadržaja se mijenja iz korijena 

FOTO: META/SCREENSHOT
FOTO: META/SCREENSHOT

Glavni fokus početne stranice će sada biti otkrivanje novog i zabavnog sadržaja. 

Kompanija Meta je već najavila velike promjene oko načina na koji se sadržaj prikazuje na svojoj platformi, a dio korisnika je od ove sedmice dobio pristup tom “novom Face-u”. Umjesto dosadašnjeg fokusa na komunikaciji između prijatelja i rodbine, korisnicima će se ubuduće prikazivati više zabavnog sadržaja, kao i sadržaja osoba i stranica koje ne prate. 

Razlog zašto se Facebook odlučio na ovaj potez je TikTok, društvena mreža fokusirana na kratke video snimke koja je za kratko vrijeme zaprijetila ovoj platformi i uzela joj dobar dio korisnika, pogotovo mlađih. 

Kada nova verzija postane dostupna korisnicima, na početnoj stranici Facebook-a će biti dostupan sadržaj koji je Zuckerbeg nazvao discovery engine, a namijenjen je, kako i samo ime kaže, otkrivanju novog i zabavnog sadržaja, baziranog na personalizovanim preporukama za koje je zaslužna vještačka inteligencija. 

Pored Home sekcije, korisnicima će biti dostupna i nova Feeds sekcija, gdje će se prikazivati sadržaj prijatelja, grupa i stranica koje korisnici prate, kao i Favorites – personalizavani dio, gdje će korisnici sami birati čije objave žele da vide. 

Podsjetimo, Facebook je prošle sedmice najavio još jedan veliki novitet na svojoj platformi – korisnici će moći da pod istim nalogom imaju čak pet različitih profila za koje neće morati da koriste prave podatke, što je do sada bilo zabranjeno, piše Smartlife.