IT

Snažan rast bankarstva kao usluge

Ukupni prihod platforme BaaS (Banking-as-a-Service) premašit će 38 milijardi dolara do 2027. godine; raste s 11 milijardi dolara u 2022., prema Juniper Researchu. Brzi rast od 240 posto bit će potaknut sposobnošću BaaS-a da produbi odnose između robnih marki i njihovih kupaca pružanjem korisniku prilagođenog iskustva bankarstva i plaćanja.

FOTO: PIXABAY
FOTO: PIXABAY
Ilustracija

Istraživanje je procijenilo 15 najboljih BaaS dobavljača na globalnom tržištu i rangiralo Green Dot, Marqeta i Solaris kao 3 najbolja dobavljača. Juniper Research ocjenjivao je svakog dobavljača na temelju istih kriterija, koji su uključivali distribuciju i partnerstva, širinu ponude i buduće poslovne izglede u BaaS-u. Istraživanje je pokazalo da je Green Dot vodeći na BaaS tržištu uglavnom zahvaljujući svojim jakim partnerstvima; posebno kod velikih trgovaca kao što su Apple i Walmart.

Osim toga, ističe impresivan niz rješenja za bankarstvo i plaćanje Green Dota, uključujući izdavanje kartica, prilagođene nagrade i usluge obračuna plaća.

Marqeta je također dobro rangirana zbog svoje impresivne međunarodne prisutnosti; biti u mogućnosti iskoristiti konkurentsku poziciju pri uključivanju multinacionalnih klijenata. Slično kao i Green Dot, uspjeh Solarisa proizlazi iz njegovog velikog opsega partnerstava koja su postignuta kroz njegov etablirani brend, zajedno s lakoćom integracije i tehničkom podrškom koja se nudi uz sve njegove usluge.

„Kako digitalno bankarstvo postaje sve naprednije, fintech je pod pritiskom da inoviraju svoje BaaS mogućnosti kako bi premašili očekivanja korisnika.

Ponuda portfelja rješenja u BaaS-u koja ima sve mogućnosti potrebne za pružanje bankarskih usluga znači da se poduzeća mogu usredotočiti na pružanje vrhunskog korisničkog iskustva, što je ključno u sve konkurentnijem bankarskom okruženju,” objasnio je autor istraživanja Dominique Tetnowski.