IT

Plava ptičica otišla u historiju: Musk pokazao novi Twitterov logo

Nakon što je Elon Musk tvitovao o tome čitavu prethodnu noć, sajt sa popularnom plavom ptičicom polako se transformiše u nešto drugo.

FOTO: PRINTSCREN/COSTFOTO/NURPHOTO
FOTO: PRINTSCREN/COSTFOTO/NURPHOTO

X.com sada korisnike preusmjerava na Twitter.com stranicu, a postavljen je i privremeni “X logo” koji će uskoro da zamjeni Twitter logo sa plavom ptičicom.

Prije ovih promijena, vlasnik društvene mreže Elon Musk je proveo dosta vremena objavljujući tvitove o ovom rebrendiranju platforme.

Twitter je poslovanje već ranije preimenovano u X corp. Musk već neko vrijeme najavljuje da će Twitter promijeniti brend, a sada su te najave polako počele da se sprovode u djelo.

Kada je u pitanju logo, Musk je pinovao GIF korisnika Sojera Merita koji je ponudio to rješenje i koristiće ga privremeno.

Musk je kasnije istakao da se odlučio za minimalistički logo, koji će kasnije vjerovatno biti rafinisan. Musk slovo X trenutno koristi kao svoju profilnu fotografiju. CEO kompanije Linda Yaccarino je takođe podijelila ovaj logo na mreži.

Slovo X je postalo svojevrstan sinonim za sve što je Elon Musk dotakao posljednje dvije decenije. X.com je originalno ime PayPal servisa; X se nalazi u nazivu Muskove SpaceX kompanije; Nalazi se i u imenu Tesla SUV-a; Nedavno je najavljen i X.Ai servis za vještačku inteligenciju. Prema svemu sudeći, Twitter će biti rebrendiran u X, a Musk je odlučio da iskoristi i X.com domen koji je otkupio od PayPala 2017. godine.

Na kraju, rebrendiranje Twittera će biti najjasniji pokazatelj da se više ne radi o istoj društvenoj mreži koju je Musk kupio krajem prošle godine.

Ovo nisu jedine izmjene koje očekuju društvenu mrežu.

Nedavno je Twitter istakao da mjenja limit za broj direktnih poruka koje obični korisnici (koji nisu pretplatnici) mogu da pošalju. Tu je funkcija za verifikovane firme, koje mogu da vide integrisanu opciju za regrutovanje radnika preko LinkedIna. Musk je istakao i da će uskoro moći da se objavljuju veoma dugački i kompleksni članci pod nazivom Articles.

Jasno je da nas očekuje zanimljiv period u fazi promjene brendiranja Twittera.