Jeftinija verzija pretplate za Netflix koštat će 6,99 dolara mjesečno u Sjedinjenim Američkim Državama gdje je sada dostupan. Verzija je, također, lansirana u Kanadi, Australiji, Brazilu, Francuskoj, Italiji, Njemačkoj, Japanu, Koreji, Meksiku, Španiji i Ujedinjenom Kraljevstvu po različitim cijenama.
Kompanija je rekla da neće uticati na trenutne planove i članove i da verzija “‘Basic with Ads” nadopunjuje postojeće Basic, Standard i Premium planove bez oglasa.
Novi verzija će imati većinu onoga što je dostupno uz Netflixov trenutni osnovni plan od 9,99 dolara mjesečno. Međutim, opcija “Basic with Ads” uključivat će u prosjeku četiri do pet minuta reklama po satu. Ti će oglasi trajati 15 ili 30 sekundi i prikazivat će se prije i tokom TV serija i filmova.
Iako većina trenutnih pretplatnika neće vidjeti veliku promjenu – osim ako ne pređu na novu verziju. Lansiranje Netflixa s oglasima jedan je od najznačajnijih trenutaka u 25-godišnjoj historiji kompanije.