Kultura

Na AJB DOC premijerno prikazan film o usponu Tomislava Cvitanušića na Everest

Dokumentarni film "Svako ima svoj Everest", koji prati uspon Tomislava Cvitanušića na najviši vrh svijeta, premijerno je prikazan na Šestom AJB DOC-u.

U prepunoj sali Bosanskog kulturnog centra (BKC) u Sarajevu, u okviru programa “AJB prikazuje” šestog AJB DOC Film Festivala, održana je svjetska premijera filma “Svako ima svoj Everest” Tomislava Cvitanušića i Midhata Mujkića.

Film prati uspon bosanskohercegovačkog alpinista Tomislava Cvitanušića na Mount Everest, a o fenomenu dosezanja vrhova i usponu govore njegovi prijatelji i kolege koje dijele istu strast za alpinizmom i visokim planinama. Danima prije premijere tražila se karta više, a sala BKC-a bila je ispunjena do posljednjeg mjesta. Osjećam se prije svega ponosno jer je ovo film koji komunicira univerzalne vrijednosti. Dakle, nije riječ o običnom filmu koji govori o penjanju na visoku planinu nego o filmu koji ima duboke poruke i ljudi koji, osim mene, govore u tom filmu zaista imaju šta reći o životu i penjanju na planine, ali i dostizanju najviših ciljeva – kaže Cvitanušić.

Ne krijući sreću što je dokumentarni film o njegovom usponu na najviši vrh svijeta pobudio toliki interes javnosti, Cvitanušić kaže da se sve vrijeme tokom rada na filmu nadao da će uspjeti nadahnuti druge da “traže svoje Evereste”. Moram naglasiti da je Midhat Mujkić izuzetno zaslužan zbog smjera u kojem je film otišao. Kada sam vidio obrise tog filma i kada mi je postalo jasno kakve će poruke poslati, moram priznati da sam se nadao, pa čak i očekivao da bi mogao biti vrlo toplo primljen od publike, ne samo u Sarajevu nego i šire – iskren je Cvitanušić.

Zbog ogromnog interesa javnosti organizovana je dodatna projekcija filma “Svako ima svoj Everest”, koja će biti održana 10. septembra u 20:30 u Cineplexxu Sarajevo (sala 1). Karte za ovu projekciju moguće je kupiti u Box Officeu Cineplexxa Sarajevo.

Šesti AJB DOC Film Festival traje do 12. septembra, a kompletan program i sve detalje o filmovima koji će biti prikazani mogu se potražiti na zvaničnom web-sajtu Festivala, saopćeno je iz AJB DOC Film Festivala.