Sarajevo

Ministar Šteta: Sarajevo će dobiti prvo proširenje pruge od 1962.

Kantonalni ministar saobraćaja Adnan Šteta (SDP) danas je za jutarnji program BHRT-a "Jutro za sve" govorio o rezultatima radova u Sarajevu i novim infrastrukturnim projektima.

razbijeni trolejbusi
FOTO: BOSNAINFO

Šteta je kazao da je imao privilegiju prezentovati nove sarajevske tramvaje na sajmu u Poljskoj te je naglasio da kada oni dođu na nove šine, bit će najmoderniji tramvaji u ovom dijelu Evrope.“Završili smo od prugu na relaciji od Marijin Dvora do Ilidže, kupili smo nove tramvaje koji će krenuti idućeg ljeta”, rekao je.

Šteta se osvrnuo i na izgradnju pruge do Hrasnice te je kazao da će to olakšati prijevoz do Hrasnice i Butmira.

“Ovo će biti prvo proširenje pruge od 1962. godine. Do Hrasnice će se moći ići jednim prijevoznim sredstvom. Iduće sedmice počinju pripremni radovi koji će trajati jedan do dva mjeseca. Glavni radovi će trajati 18 mjeseci. Moguća su zakašnjenja zbog okolnosti na koje ne možemo utjecati, ali očekujemo da će u ljeto 2025. godine sve biti završeno”, rekao je.

Podsjetio je da su 25 novih trolejbusa već na ulicama Sarajeva, nabavljeno je 15 novih tramvaja, a prvi dolaze već u decembru.

Šteta je kazao da će se u narednom periodu raditi na povratku trolejbusa u Vogošću. Također u toku su radovi na novim tunelima. Naveo je da svi ti projekti koštaju oko 300 miliona maraka.

Među projektima koji se privode kraju je i spajanje ulice Džemala Bijedića sa autoputem.

“Bilo je puno problema. Izmještanje vodovodnih cijevi, uklanjanje objekata, vremenski uslovi, koronavirus. Do proljeća iduće godine će biti završeno”, rekao je.

Šteta je kazao da ministarstvo radi na zahtjevima građana i u cilju da poboljša infrastrukturu i usluge javnog prijevoza.

“Omogućili smo studentima i đacima besplatan prevoz, uspostavili smo 40 autobuskih linija koje su nedostajale, omogućili smo da jedan kupon važi za oba operatera Centrotrans i GRAS”, rekao je.

On je poručio da sve što se nabavlja je u vlasništvu Kantona Sarajevo.

“Vlada je dala saglasnost za rekonstruiranje GRAS-a ranije. Više od 100 miliona maraka duga GRAS-a smo vratili. Situacija se sada promijenila. Najvažnije je da usluga bude kvalitetna”, rekao je.

On je kazao da Ministarstvo ulaže i u manje infrastrukturne projekte, ali i na više dugoročnih strategija poput strategije za javni saobraćaj do 2030. godine, za sigurnost u saobraćaju i slično.

Veliku pomoć i podršku u ovim pitanjima pruža i Fakultet za saobraćaj i komunikacije Univerziteta u Sarajevu, kazao je BHRT.