Naime, od 966 anketiranih kompanija, njih 75 odsto je reklo da su njihovi mladi zaposleni imali nezadovoljavajuće poslovne rezultate.
Dalje, 50 odsto je reklo da mladim zaposlenima nedostaje motivacija, 46 odsto kaže da im nedostaje profesionalnost dok 39 odsto kompanija tvrdi da imaju slabe komunikacione vještine.
Sve to opterećuje poslodavce dok razmišljaju o zapošljavanju osoba iz generacije Z. Nespremnost za radno mjesto i negativna iskustva iz prošlosti su dva osnovna razloga zašto poslodavci oklijevaju u zapošljavanju spomenute populacije.
Ulazak generacije Z na tržište rada je bio najblaže rečeno težak, ali ova generacija nije prva kojoj se to dogodilo.
Naime, slično se dogodilo milenijalcima (osobama rođenima od 1981. do 1996.), koji su optuživani za nedostatak radne etike.
“Međutim, ova generacija je kasnije postala menadžerska generacija, koja je napravila svoje preduzetničke puteve”, piše poslovni portal Inc, prenosi Kurir.