IT

LinkedIn uveo inovaciju: Da li ste je već isprobali?

LinkedIn poznat je kao "ozbiljna" društvena mreža, i njegova glavna namjena je povezivanje ljudi na osnovu njihovih karijera. Međutim, sada pokušavaju da malo promijene imidž.

FOTO: PIXABAY
FOTO: PIXABAY

Komunikacija na LinkedInu se, kao i na toliko drugih društvenih mreža, dosta promijenila u posljednje vrijeme, i sada je više neformalna. U skladu sa tim, ova platforma uvela je video-igre koje bi trebalo da zabave korisnike.

Igrama možete da pristupite ili iz ponuđene kategorije “Games”, ili ako ukucate “Games” u pretragu. U pitanju su, za sada, tri video-igre: Pinpoint, Crossclimb i Queens, a evo od čega se sastoje.

Prva, Pinpoint, je video-igra koja nimalo nije komplikovana – dobijate pet pojmova, i neophodno je da pogodite šta im je zajedničko u što manje pokušaja.

Sljedeća igra, Crossclimb, sastoji se iz dva dela: prvo uz pomoć asocijacija morate da pogodite riječ koja ima četiri slova, a zatim i da ih poredate tako da se svaki odgovor od onih ispod i iznad razlikuje za po jedno slovo.

Treća igra, Queens, liči pomalo na sudoku, ali umesto brojeva slažete krune, i najkomplikovanija je od sve tri.