Magazin

Kupci nisu ni svjesni kako prodavci manipulišu njima: Obratite pažnju na ovaj trik s voćem i povrćem

Prodavci koriste skrivene strategije kako bi plasirali proizvode koji su na rubu svježine.

FOTO: PIXABAY
FOTO: PIXABAY

Kupovina voća i povrća može biti frustrirajuće iskustvo, posebno kada naiđete na prezrele banane, uvele jabuke ili proklijali krompir.

Iako su to namirnice koje mogu trajati danima, kupci se često suočavaju s proizvodima koji djeluju staro i neprivlačno.

Pročitajte još

Manipulacije u prodavnicama

Prodavnicama se ne isplati da bacaju proizvode koji se ne prodaju, pa često pribjegavaju različitim tehnikama kako bi ih kupci što prije uzeli s polica. Jedna od uobičajenih metoda je postavljanje proizvoda s kraćim rokom trajanja na najvidljivija i najdostupnija mjesta, dok se svježiji primjerci kriju na dno gajbi ili u pozadinu polica.

Ako ste ikada primijetili radnika koji „prebire“ po voću i povrću, ali nema kolica sa svježim zalihama, moguće je da samo premješta proizvode – stavljajući starije plodove na vrh, a svježije pomjera unazad ili na teže dostupna mjesta.

Još jedna taktika je izbjegavanje dopunjavanja polica svježim proizvodima dok se ne prodaju stariji, kako bi se smanjili gubici.

Kako pronaći najsvježije voće i povrće?

Uprkos tim trikovima, kupci mogu koristiti nekoliko jednostavnih strategija kako bi osigurali da kupe najbolje proizvode:

Pogledajte dno i zadnji dio polica – Najsvježije voće i povrće često se nalazi ispod starijih plodova ili u pozadini gajbi. Nemojte se ustručavati da pomjerite nekoliko komada kako biste došli do svježijih.

Zatražite od radnika da donese novu robu – Iako to zavisi od pravila prodavnice, nije naodmet pitati. Ako se svježa roba nalazi u skladištu, mogli biste dobiti kvalitetnije proizvode.

Razmislite o svrsi kupovine – Ako planirate da koristite voće i povrće odmah, prezreli plodovi mogu biti bolji za kuhanje ili pripremu smoothieja. Ali, ako želite da traje duže kod kuće, birajte čvrste, sveže plodove.

Posmatrajte ponašanje zaposlenih – Ako vidite da premještaju proizvode bez dodavanja novih, to može biti znak da prodavnica  koristi taktiku skrivanja svježijih artikala.