U ovom periodu zabilježeno je 2,4 miliona prodanih primjeraka u Kini, 900.000 u Evropi, 500.000 u Sjevernoj Americi i 300.000 u drugim dijelovima svijeta.
Kini pripada udio od 58,5 posto ukupne globalne prodaje vozila na električni pogon. Prodaja u zemlji porasla je za 36 posto u odnosu na prethodnu godinu u prvom tromjesečju jer je samo u martu u Kini prodano skoro milion električnih vozila.
“Carinske tarife koje su u toku između Kine i SAD-a imat će ograničen uticaj na prodaju električnih vozila, zbog malog obima trgovinske razmjene u oblasti električnih vozila između dvije zemlje”, objavila je kompanija za istraživanje tržišta.
Dodali su da se modeli S i X iz Tesle izvoze iz SAD-a u Kinu u malim količinama, ali zbog trenutnih tarifa cijena na kineskom tržištu bi se skoro udvostručila za ova Teslina vozila.
U SAD-u, Kanadi i Meksiku prodaja električnih vozila porasla je za 16 posto u istom periodu. Dok je 60 posto električnih vozila prodanih u SAD-u 2024. godine proizvedeno u zemlji, većina ostalih proizvedena je u Japanu, Južnoj Koreji i Meksiku.
Tržište električnih vozila u Evropi poraslo je za 27 posto u prvom kvartalu 2025. u odnosu na prethodnu godinu, uz snažan rast prodaje u mnogim zemljama.
Prodaja električnih vozila na baterije porasla je za 37 posto u Njemačkoj, 64 posto u Italiji i 42 posto u Velikoj Britaniji. U Velikoj Britaniji je u martu oboren mjesečni prodajni rekord sa preko 100.000 prodanih električnih vozila.
S druge strane, u Francuskoj je prodaja opala za 18 posto u istom periodu jer su smanjeni poticaji za električna vozila.