Svijet

Direktor McDonald'sa: Sukoba Izraela i Hamasa se odražava na poslovanje

Veliki zapadni lanci brze hrane, uključujući McDonald's, pogođeni su uglavnom spontanom kampanjom bojkota na lokalnom nivou zbog vojne ofanzive u Pojasu Gaze.

FOTO: ANADOLIJA
FOTO: ANADOLIJA

Izvršni direktor McDonald’sa Chris Kempczinski rekao je u četvrtak da nekoliko tržišta na Bliskom istoku, pa čak i neka izvan regije, doživljavaju “značajan poslovni uticaj” zbog sukoba između Izraela i Hamasa, kao i “povezanih dezinformacija” o brendu.

Veliki zapadni lanci brze hrane, uključujući McDonald’s, pogođeni su uglavnom spontanom kampanjom bojkota na lokalnom nivou zbog vojne ofanzive u Pojasu Gaze od smrtonosnog napada Hamasa na jugu Izraela 7. oktobra, navodi Reuters.

Zapadni brendovi osjećaju uticaj kampanje u Egiptu i Jordanu, a postoje znakovi da se kampanja širi i u nekim drugim arapskim regijama kao što su Kuvajt i Maroko.

Smatra se da su neke od kompanija na koje je kampanja usmjerena zauzele pro-izraelske stavove, a za neke se tvrdi da imaju finansijske veze s Izraelom.