Ekonomija

Coca-Cola najavljuje revolucionarne promjene u svom procesu konzerviranja

Australijanci će uskoro svjedočiti novoj eri kada je u pitanju proces konzerviranja Coca-Cole zahvaljujući najnovijoj i najvećoj proizvodnoj liniji u historiji kompanije.

FOTO: PIXABAY
FOTO: PIXABAY

Novi pogon u Brisbaneu moći će prerađivati ​​čak tri miliona limenki dnevno pića kao što su Monster Energy, Coca-Cola, Sprite i Fanta, prema pisanjima Retail News Asia.

Kao najveća linija za konzerviranje u repertoaru Coca-Cole Europacific Partners, označava podvig u efikasnosti koji ostavlja svoj trag na globalnoj industriji pića.

“Korištenjem revolucionarne tehnologije i vrhunske opreme, naša nova linija će poboljšati našu efikasnost proizvodnje. Ovo nam omogućava da naša pića isporučujemo Australcima brže i na održiviji način”, rekao je Orlando Rodriguez, generalni direktor Coca-Cola Europacific Partners Australia.

Heroj efikasnosti linije je njen sistem reverzne osmoze, koji je maksimizirao mogućnosti prečišćavanja vode u postrojenju za dodatnih 67 posto.

Pročitajte još

Osim toga, proizvodna linija je sposobna da puni limenke na sobnoj temperaturi, što se procjenjuje da smanjuje godišnju potrošnju energije za 23 posto u poređenju s drugim proizvodnim postrojenjima u repertoaru Coca-Cola Europacific Partners.

Napori za ublažavanje utjecaja na okoliš ključni su za Coca-Colu, koja je šest godina zaredom proglašena najgorim zagađivačem plastikom u svijetu.

Kompanija je počela provoditi inicijative za ograničavanje problema otpada koji stvara, kao što je program “Refresh. Renew. Recycle.” koji se navodno bavi zagađenjem plastikom u svakoj fazi životnog ciklusa boca.

Međutim, kompanija je također dobila negativne reakcije zbog obmanjujućih poslovnih praksi sa svojim proizvodima, a jedna tužba optužuje brend da je obmanjivao potrošače o mogućnosti recikliranja svojih plastičnih boca.

Iako Coca-Cola još uvijek ima mnogo posla, koraci koje je kompanija poduzela s ovim novim pogonom u Australiji pokazuju da postoje načini da ovaj gigant u industriji pića riješi zabrinutost zbog zagađenja planete, a istovremeno zadovolji zahtjeve lokalnih potrošača.