Spomenuta platforma utjecaj brendova izražava pomoću autorske mjerne jedinice MIV (Media Impact Value), koja analizira sve marketinške aktivnosti objava u printanim i online kanalima te društvenim mrežama, a na popisu se našlo deset najuspješnijih modnih influencerica s obzirom na popularnost njihovih objava iz perioda održavanja pariške, newyorške, milanske i londonske Sedmice mode.
Na listi najutjecajnijih influencerica prvo mjesto zauzela je Njemica Leonie Hanne koja je generirala ukupno 3.5 miliona dolara kad je riječ o MIV-u, a prati je Chiara Ferragni s 2.7 miliona dolara.
Na trećem se mjestu našla Negin Mirsalehi, koja je generirala 2.3 miliona u MIV-u, nešto je slabija bila Thássia Naves s 2.1 miliona, a slijede ih Maria Luiza Borges s 1.9 miliona MIV-a te Karen Wazen Bakhazi i Quyn Hanhshyn s 1.3 miliona. Prema izvještaju Launchmetricsa, platforme influencera bile su drugi najučinkovitiji kanal oglašavanja brendova u sve četiri modne prijestolnice.
Ko je Leonie Hanne?
Leonie Hanne rođena je u Hamburgu, a do 2014. godine radila je kao strateška savjetnica. Tada napušta korporativni posao i modni pokreće blog Ohh Couture. Sarađivala je s brojnim modnim markama uključujući Tommy Hilfiger, Dior, Cartier, BVLGARI, Tory Burch, Fendi, Swarovski i Givenchy, a bila je zaštitno lice globalnih kampanja za Louis Vuitton i La Mer.