Korisnicima je sada dostupna savremena stručna literatura iz oblasti pedagogije, didaktike, metodike i srodnih disciplina, čime se direktno doprinosi kvaliteti nastave i jačanju profesionalnih kompetencija.
– Postavljanjem novih standarda u profesiji, gradimo obrazovni sistem u kojem nastavnik nije samo prenosilac znanja, nego ključni akter promjena. Samo kompetentan nastavnik može graditi svoj integritet i čuvati dignitet profesije, a naša je obaveza da mu za to osiguramo sve potrebne resurse i podršku – poručila je ministrica Naida Hota-Muminović.
Od početka školske godine, više od 5.000 nastavnika, stručnih saradnika i saradnika prošlo je različite oblike stručnog usavršavanja. Kroz ovu saradnju otvaraju se dodatne mogućnosti za trajno, samostalno i naučno utemeljeno obrazovanje.
– Stručno usavršavanje ne smije biti jednokratan događaj, već trajni proces u kojem obrazovni radnici imaju pristup kvalitetnim izvorima znanja, koji im omogućavaju da ostanu u toku s aktuelnim istraživanjima, pedagoškim pristupima i inovacijama u obrazovanju“, izjavila je direktorica Instituta Senada Salihović.„Ovim Memorandumom jačamo institucionalnu saradnju i stvaramo temelje za njeno dalje unapređenje – dodao je dekan Filozofskog fakulteta Adnan Busuladžić.
– Biblioteka je sada i resurs nastavnicima, mjesto za rad, učenje i stručno usavršavanje – kazala je šefica Biblioteke Filozofskog fakulteta i direktorica Biblioteke UNSA Nadina Grebović-Lendo.
Sporazum je odmah pretočen u praksu. Organizovana je edukacija o korištenju baza, čime je pružena konkretna i neposredna podrška u stručnom razvoju.
Ministarstvo i Institut ostaju posvećeni razvoju sistemske podrške obrazovnim radnicima, kroz partnerske inicijative, dostupne resurse i programe koji osnažuju profesiju i unapređuju obrazovni kvalitet u Kantonu Sarajevo, saopćeno je iz Službe za protokol i press KS.