Život

NAŠA PRIČA Heklica Lejle Islamagić kao trajan suvenir i spomenik ženama

Sarajka Lejla Islamagić već nekoliko godina aktivno radi na promociji bosanskohercegovačkog kulturnog naslijeđa kroz brend koji je sama pokrenula ”Heklica – bosansko heklano milje”.

FOTO: USTUPLJENO BOSNAINFO
FOTO: USTUPLJENO BOSNAINFO

Tim brendom, kazala je za portal Bosnainfo, promovira BiH u svijetu, ali i uči mlađe generacije šta to njihova domovina ima.

Heklica ove magistrice ekonomije je ustvari uramljeno heklanje ili keranje.

-Željela sam pokazati koliko volim heklanje, ali i imati nešto svoje originalno. Na heklicu sam skroz ponosna – kazala nam je Lejla.

Posebno je sretna, kaže, kada joj treba originalan poklon za neku priliku.

FOTO: USTUPLJENO BOSNAINFO
FOTO: USTUPLJENO BOSNAINFO
FOTO: USTUPLJENO BOSNAINFO
FOTO: USTUPLJENO BOSNAINFO
FOTO: USTUPLJENO BOSNAINFO
FOTO: USTUPLJENO BOSNAINFO
FOTO: USTUPLJENO BOSNAINFO
FOTO: USTUPLJENO BOSNAINFO

-Heklica je za takve situacije idealna, originalna i svako se obraduje – ističe Lejla.

Starina sa notom modernog koju Lejla daje svakom radu namijenjena je za zidne površine i kroz nekoliko godina njenog rada, ukrasila je mnoge domove u državi, a možda više u inostranstvu.

-Heklanje pokazuje nježnost žene, preciznost, njenu predanost i čistoću. Takav opis žene treba da stoji kao podsjetnik. Ovo je svojevrsni spomenik ženama – naglasila je Lejla.

Lejla zna svaku fazu heklanja, ali nema problem da kroz svoju heklicu predstavi bilo čiji rad, jer smatra da je svaki poseban i ima svoju energiju.

Iako se mladi polako vraćaju starim vrijednostima i očuvanju starina, ističe da je njen doprinos na tom putu ipak jedistven.

-Heklica je originalan brend koji se na sreću svih Bosanaca i Hercegovaca razvija i širi- navodi naša sagovornica.

Za kraj je kazala da se heklica jednom urami i više ne podliježe pranju, štirkanju niti peglanju te je kao takva trajan suvenir.