U saopćenju za javnost, Zuko je istakla je da dok Hercegovina, uključujući Mostar, bilježi kontinuirani napredak u pogledu putne infrastrukture, određene regije kao što su Unsko-sanski kanton, Tuzlanski kanton, pa i Brčko distrikt već duže vrijeme čekaju na konkretne korake u realizaciji odavno najavljenih i strateški važnih projekata, poput tunela Hranjen ili brze ceste Tuzla – Sarajevo.
Zuko je navela je dodatno pažnju javnosti privukla informacija da su pojedine strane firme navodno diskvalificirane iz tendera zbog proceduralnih nedostataka “što otvara prostor za sumnju u moguća namještanja postupaka javnih nabavki”. Ako tome dodamo i činjenicu da je riječ o projektu koji se realizira u većinski hrvatskom području, onda ne iznenađuje procjena da će ovakvi infrastrukturni uspjesi poslužiti kao politički kapital uoči narednih izbora – smatra Zuko.
Dodala je da institucije i nosioci vlasti na svim nivoima moraju osigurati ravnotežu u razvoju, kako bi svi dijelovi države imali jednake šanse za pristup modernoj saobraćajnoj mreži i time omogućili održiv regionalni razvoj. U tom kontekstu, postavlja se legitimno pitanje zašto su projekti u pojedinim dijelovima BiH i dalje u zastoju, iako je riječ o područjima sa značajnim demografskim, ekonomskim i strateškim potencijalom. Također, ukoliko želimo istinski napredak, nužno je da infrastruktura prestane biti sredstvo političke manipulacije i postane instrument ravnomjernog razvoja svih dijelova Bosne i Hercegovine – poručila je Zuko.