Višak proizvodnih kapaciteta mogao bi se prenijeti na kineske kompanije kroz partnerske ugovore. One će, zauzvrat, imati priliku da proizvode električna vozila u Evropi, što će omogućiti kineskim proizvođačima automobila da izbjegnu uvozne dažbine EU.
O tome su za Fajnenšel tajms (FT) govorili čelnici njemačkog koncerna.
Generalni direktor Volkswagenove podružnice Audi Gernot Delner je izjavio da je navedeni scenario sasvim moguć, dodavši da “vjeruje u slobodnu trgovinu”.
Audi već ima partnerstvo sa proizvođačem električnih vozila SAIC za proizvodnju električnih vozila u Kini. Sličan sporazum bi mogao da se zaključi i za fabrike u Njemačkoj.
“Spremni smo na sve pregovore o bilo kojem pitanju sa bilo kojim partnerom. U dinamičnom svijetu, morate biti otvoreni za sve mogućnosti”, rekao je u odvojenom intervjuu finansijski direktor Volkswagen Dejvid Pauels.
U septembru prošle godine, menadžment Volkswagen grupe najavio je mogućnost zatvaranja nekoliko fabrika u Njemačkoj zbog pada tražnje i pogoršanja finansijskih performansi.
Poslije višemjesečnih pregovora sa sindikatom i štrajkova radnika, menadžment preduzeća je odustao od planova za otpuštanje, ali problem prekomerne proizvodnje i dalje ostaje, dodaje FT, prenosi Tanjug.