Upravo tako, nakon višemjesečnog iščekivanja Ford je razotkrio najopakiji Mustang svih vremena. Pokreće ga kompresorski 5.2 V8 koji daje, pazite dobro, 826 KS i 900 Nm. I ne samo to, s 325 km/h ovo je najbrži Mustang i jedan od najbržih automobila američkog porijekla. Malo je bržih, a među njima je jedan Ford, model GT s maksimalcem na gotovo 350 km/h, piše Index auto.
Mustang pokretan V8 motorom koji se vrti do 7650 o/min tako je ušao na teritorij supersportskih automobila. Pritom je dobio brojne preinake kako motora tako i elemenata aerodinamike.
Spomenimo neke kao što su sustav cirkulacije ulja s povratnim vodom (suhi karter), kompozitne kočnice, proširenje karoserije i trkaći ovjes.
GTD čiji motor, kako kaže glavni inženjer Greg Goodall, daje više konja po obujmu i od Porschea 911 GT3 RS neće stajati više od 325.000 USD. Pritom Ameri zaboravljaju da Ford ima pomoć kompresora, a Porscheov boxer se bez “prisile” vrti do 9000 o/min i daje doista puno. Ova usporedba stiže kako bi začinila najavu probijanja granice od 7 minuta na Nürburgringu, ali i opasnog tržišnog udara kad se pojavi u prodaji.