Univerzitet u Sarajevu je promovirao šest kandidata i kandidatkinja na čast doktora medicinskih nauka, po četiri kandidata i kandidatkinje na čast doktora tehničkih, ekonomskih, društvenih i zdravstvenih nauka, tri kandidata na čast doktora pravnih nauka, po dva kandidata i kandidatkinje na čast doktora upravnih, farmaceutskih, lingvističkih, veterinarskih i interdisciplinarnih društvenih nauka, te po jedan kandidat i kandidatkinju na čast doktora islamskih, književnohistorijskih, odgojnih, poljoprivrednih, fizičkih, bioloških, matematičkih i doktora nauka iz područja društvenih/humanističkih nauka, polje Odgojne nauke i nauke pedagogije.
Kako je u svom obraćanju kazao rektor, Univerzitet u Sarajevu kao najstarija i najznačajnija visokoobrazovna institucija u Bosni i Hercegovini, danas posebno potvrđuje svoju misiju, doprinos znanju, napretku i reformi društva. Suočeni smo sa vremenom ubrzanih promjena, ne samo tehnoloških nego i društvenih, ekonomskih i političkih. Te promjene donose velike prilike, ali i ozbiljnije izazove. U tom kontekstu, doktori nauka, kao intelektualno ishodište svakog društva, imaju posebnu ulogu. Oni predstavljaju temelj razvoja društva, nacije i države. Njihovo znanje, istraživačka autonomija i etička odgovornost ključevi su zdravog društva – kazao je Zaimović.




Naglasio je da sticanje zvanja doktor nauka nije samo akademsko postignuće, to je prekretnica na ličnom i profesionalnom putu. To je ulaznica u svijet samostalnog istraživanja, kritičkog razmišljanja i slobodnog intelektualnog izraza. Ali ta sloboda ne dolazi bez obaveza. Ona podrazumijeva moralnu i društvenu odgovornost, jer nauka bez razumijevanja šire društvene odgvornosti može postati destruktivna sila – naglasio je.
Istakao je da nauka i odnos prema društvu moraju biti nerazdvojni, a znanje mora služiti čovjeku i nikad usmjereno protiv njega.
Doktorica nauka Adriana Katavić kazala je da je steći zvanje doktora možda veliko dostignuće, ali ono u sebi nosi i veliku odgovornost.
-Svoja zvanja i vještine koje smo stekli kroz godine studiranja i istraživanja dužni smo dijeliti s drugima, ako su im na korist, te koristiti za dobro svakog čovjeka – naglasila je Katavić.