Najprodavaniji svjetski proizvođač automobila očekuje da će operativni prihod u godini do marta 2026. iznositi ukupno 3,8 biliona jena (26 milijardi dolara), u odnosu na 4,8 biliona jena u godini koja je upravo završena. To je otprilike u skladu s prosjekom od 4,75 biliona jena prema procjenama 25 analitičara koje je anketirao LSEG.
Toyota se suočava s rizikom da bude pogođena posljedicama Trampovih carina, ne samo zbog uticaja na izvoz prema SAD-u, već i zbog mogućeg pada potrošačkog raspoloženja u Americi i drugdje.
Rast cijena može dodatno ugroziti potrošnju.
Niža dobit za narednu godinu rezultat je negativnog uticaja jačeg jena, viših cijena materijala i carinskih opterećenja, navela je Toyota u prezentaciji.
Poput drugih globalnih proizvođača automobila koji posluju u SAD-u, Tojota bi mogla biti suočena s visokim troškovima rada i biti primorana povećati ulaganja ako odluči dalje širiti svoju proizvodnu mrežu u Americi.
Iako je Toyota zabilježila blaži pad prodaje vozila u Kini u odnosu na druge japanske proizvođače, i dalje se bori zaustaviti pad prodaje na najvećem svjetskom automobilskom tržištu, gdje se suočava s jakom konkurencijom kineskih marki.