Protekle tri decenije živio je na nekoliko adresa u više različitih zemalja, i kaže da “svaki grad u kojem je živio ili ga je posjetio ima svoju dušu, pa se osjećao kao lokalac u Kuala Lumpuru, Dubaiu, Bodrumu, Štokholmu…”
-Potraga za perfektnom garderobom Ali danas se osjećam poput pastira Santiaga iz knjige “Alhemičar” Paula Coelha, koji je u potrazi za blagom diljem svijeta na kraju shvatio da je najveće blago upravo tamoodakle je krenuo. Svako od nas ima svoj životni put i svoje blago, a moje blago je Bosna – kaže Osmančević koji je oazu mira sada pronašao u Sarajevu gdje je odlučio pokrenuti svoj modni brend za muškarce.
No interesantno je da moda nije bila prvi Arminov izbor, zapravo ga u suštini nije ni zanimala, dok njegova potraga za perfektnom garderobom traje cijeli život. Odrastao je u kako kaže “maminom šnajderaju”. Sa pet godina crtao je kauboja, Indijance, gusara ili viteza, a mama bi mu to sašila. Danas on kreira odjeću po uzoru na svjetske klasike, ali svaki komad je ipak unikatan…
Kao momak crtao bi komade koje nisam imao novca da kupim, ili ne bi našao u prodavnicama, pa bi kupio materijal, a moja majka bi mi sašila po mjeri. Kroz moj profesionalni život garderoba je uvijek imala ogroman značaj, kao sklonište, kao poruka i kao individualni izraz. Kada sam izbjegao sa porodicom u Švedsku 90-tih, veoma brzo sam naučio jezik i počeo raditi u filmskoj industriji kao “storyboard” crtač i scenograf, konkretnije 1995. Deset godina kasnije, odnosno 2005, magistrirao sam dizajn i promjenio karijeru u digitalni marketing. Radeći godinama kao art direktor, a kasnije i kao kreativni direktor prvo u Švedskoj, zatim u Ujedinjenim Arapskim Emiratima i drugim zemljama širom svijeta, sarađivao sam sa globalnim modnim brendovima i muzičarima poput Beyonce i Kylie Minougue – prisjeća se Osmančević.
Spotovi za Merlina i Dubiozu
Posljednjih pet godina imao je privilegiju raditi online prodaju i garderobu po mjeri u 75-godišnjoj porodičnoj švedskoj firmi, čija klijentela je kraljevska porodica, svi premijeri Švedske zadnjih trideset godina, vlasnik H&M-a i druge značajne ličnosti.
Svaki klijent za njega ima posebnu čar i svaki projekat doživljava veoma lično i daje sve od sebe, bez obzira o kome se radi.

-Bilo je veoma zanimljivo raditi globalne kampanje HM & Maison Margiela, Adidas & Stella McCartney, režirati video-spotove za Dinu Merlina i Dubiozu kolektiv, ali u zadnjih nekoliko godina možda najinteresantnija anegdota je kada mi je u radnju u Štokholmu bez najave ušetala kćerka Davida Rockefellera Juniora, Camilla Rockefeller, sa svojim budućim mužem kome sam uradio crno odijelo sa leptir mašnom i bijeli sako za njihovo vjenčanje.
-Veoma spontani, ležerni klijenti koji su mogli kupiti odijelo bilo gdje, a izabrali su da to urade kod mene. To me je navelo da pokrenem prvi luksuzni muški brend ovdje u Sarajevu, koji plasiram u cijeli svijet – pojašnjava Osmančević.
Šivanje po mjeri
Ono što Osmančević nudi je šivanje po mjeri ili “made to measure” gdje koristi osnovnu mustru koju je napravio zajedno sa majstorima u Italiji, a zatim vrši prilagođavanja do najsitnijih detalja na osnovu mjera i želja klijenta – odnosno dizajnira odjeću zajedno sa klijentom.
-Svi detalji se unose u digitalni profil klijenta i šalju direktno u fabriku u Laciju kada su u pitanju odijela, Napulj za košulje odnosno Umbriju za džempere, a nakon četiri sedmice dolaze ovdje u Sarajevo gdje ponovo vršim mjerenje i po potrebi ažuriram izmjene sa mojim lokalnim šnajderima. S obzirom da sam dizajner po profesiji, mustra mojih komada je vrlo italijanska u smislu konstrukcije koja se doživljava mekana i opuštena, dok detalji mogu biti britanski klasični i strukturirani. Biram reference iz različitih škola kako bi napravio nešto što je tipično naše, bosansko, odnosno veoma jako i moćno na površini, ali veoma ležerno i prijatno iznutra – pojašnjava Osmančević.
Samopouzdanje je najprivlačnija stvar
Kroz dugogodišnji rad, učeći od svjetskih majstora, ustanovio je da postoji pet osnovnih pravila u svijetu mode, bez obzira o kojoj vrsti garderobe da se radi.
To su:
1. Stil je važniji od mode,
2. izaberi mali broj kvalitetnih stvari koje pašu zajedno,
3. udobnost i odgovarajuća veličina su na prvom mjestu,
4. zadrži samo ono što voliš i nosiš a ostalo podijeli ili prodaj,
i 5. izgradi svoj lični stil kroz vrijeme a ne kroz novac.
Perfektna garderoba je više od oblačenja i od trendova; to je kolekcija koja obuhvata vaš jedinstveni stil i bez napora se usklađuje s vašim životom. Vaš lični stil treba da bude odraz mjesta koja ste posjetili, ljudi koji su vas inspirisali i iskustava koja su vas oblikovala. To je najvažnija, sporedna stvar u životu jer se oblačimo kada izlazimo svaki dan, i to je način da pokažemo poštovanje prema sebi i prema društvuu kojem živimo – poručuje Osmančević.
Piše i knjigu na ovu temu koju namjerava dijeliti klijentima i poznanicima kao prigodan poklon, odnosno džepni podsjetnik da osobni stil izgrađuje samopouzdanje, a samopouzdanje je ustvari apsolutno najprivlačnija stvar kako kod muškaraca, tako i kod žena.
Atelje i butik u srcu Sarajeva
Atelje i butik u srcu Sarajeva njegova je buduća institucija stila u ovom regionu, odnosno njegov doprinos Sarajevu, gradu-heroju kojeg neizmjerno voli i poštuje.
-Osjećam se privilegovan da budem dio razvoja i ponude ovog grada posebno jer ne postoji ništa slično ni u Beogradu niti Zagrebu i nadam se da će Štrosmajerova u kojoj se nalazi moj butik, uskoro zauzeti mjesto koje joj propada poput Saint-Germain u Parizu ili Via Monte Napoleone u Milanu. Butik otvaram uskoro uz izuzetno isplaniranu ali i sveobuhvatnu kolekciju pod nazivom “Vječni klasici” a koja se moženositi od kancelarije do plaže i kombinovati sa gotovo svim sto većina muškaraca već posjeduje kod kuće – zaključuje Osmančević.
On ne prati trendove, već kreira perfektnu garderobu za globalnu klijentelu – komad po komad.