On je dodao kako se nije plašio i niti im davao značaj.
“Pojedinci sami trebaju da shvate zašto im je toliki problem jer se Sarajevo razvija otkad ih nema. Priče ljudi koji lažu i vrijeđaju, koji pored očiju ne vide i pored ušiju ne čuju, me ne zanimaju i na svaku takvu priču odgovarat ću samo radom i djelima”, naglasio je ministar šteta.
Šteta je nabrojao dio onoga što radio “da ne moraju sljedeći put griješiti u brojevima kada počnu vagati ono što je radio Šteta i ono što su kao radili drugi prije Štete”.
Ministra saobraćaja je nabrojao kako:
– nakon 60 godina obnovljena postojeća tramvajska pruga
– nakon 60 godina prvi put se širi tramvajska pruga, gradnjom pruge Ilidža – Hrasnica
– nakon 40 godina kupljeno 25 novih tramvaja
– nakon 40 godina kupljeno 35 novih trolejbusa
– nakon 33 godina obnovljena je trolejbuska mreža do Vogošće
– prvi put Sarajevo ima noćni prevoz – i to besplatno
– spojena funkcionalna cjelina od Džemala Bijedića, preko IX transverzale do autoputa
– spajamo Šip i Hotonj dionicom Prve transverzale i prvim tunelom kojeg gradi KS
– mjesečni kuponi važe kod oba prevoznika – nisu važili prije
– svi učenici i studenti imaju besplatan prevoz – nisu imali to prije
– penzioneri sa minimalnom penzijom besplatno koriste javni prevoz
– uspostavljene željezničke linije do Pazarića i Podlugova, kuponi važe i u vozu – nije ih bilo prije
– 50 zapostavljenih, nefunkcionalnih i neredovnih autobuskih linija iz ranijeg desetljeća vraćeno je u redovan red vožnje
– relizovano je više od 230 projekata cestovne infrastrukture za četiri godine u svim općinama Kantona Sarajevo.
Naglasio je kako je ovo samo dio.
“Toga je bilo još i projekata će tek da bude. Na sreću svih građana Kantona Sarajevo i na žalost onih kojima razvoj glavnog grada svih ovih godina smeta. Moj poslodavac su isključivo svi građani Kantona Sarajevo i njima jedino odgovaram”, zaključio je ministar Šteta.