Ovaj tunel će spajati potpuno novu saobraćajnu cjelinu Bare Hotonj, koja će biti u funkciji do kraja sljedeće godine.
Ovo je jedan od najzahtjevnijih tunela koji se gradi, zbog položaja, strukture tla i zbog činjenice da se iznad tunela nalazi više stotina stambenih objekata.
Težak posao je završen za sve učesnike u projektu, očekuje nas još mnogo posla, kako na nastavku bušenja druge tunelske cijevi, tako i na nastavku gradnje saobraćajnice prema magistralnom putu M18 – kaže ministar Šteta.
Desna tunelska cijev, kako navodi, duga je 635 metara, a lijeva će biti duga 632 metra. Ogroman broj ljudi je svakodnevno uključen u projekt, radilo se dan, noć, iz dana u dan su se rješavali nepredviđeni izazovi, kako bismo danas svjedočili probijanju desne tunelske cijevi prema Vogošći.
Završetkom projekta rasteretit će se gužve na postojećoj saobraćajnici na pravcu Sarajevo – Vogošća i uveliko poboljšati kvalitet i standard života. Hvala svim radnicima, izvođaču, nadzoru, stanarima koji žive u blizini gradilišta i svima koji pomažu u realizaciji izgradnje prvog tunela kojeg gradi Kanton Sarajevo – napisao je Šteta na svom Facebook profilu.