Kultura

Radovi Almira Derviševića: Tragom Božijih lijepih imena do uspjeha (FOTO)

U okviru projekta  'Uči o Allahu’ konceptualni umjetnik Almir Dervišević realizirao je radionicu u Islamskom kulturnom obrazovnom centru Sultan Mehmed Fatih II u Goraždu a u saradnji sa Mrezom mladih Muftijstva Gorazdanskog. Centralna tema su Božija lijepa imena (osobine), kojima Svevišnji opisuje sebe.

FOTO: ALMIR DERVIŠEVIĆ
FOTO: ALMIR DERVIŠEVIĆ

Vjerujem da posvećenost toj temi može biti od značaja i za pojedinca i za društvo općenito. Istraživanja ukazuju da postoji još mnogo prostora za rad na toj za vjernike bitnoj temi ali i temi bitnoj za svakoga ko želi saznati više o Allahu (Bogu) jer upravo kroz Allahova (Božija) lijepa imena Gospodar opisuje sebe što nama kao ljudima može pomoći za bolje razumijevanje, shvatanje i življenje vjere – istaknuo Dervišević.

FOTO: ALMIR DERVIŠEVIĆ
FOTO: ALMIR DERVIŠEVIĆ
FOTO: ALMIR DERVIŠEVIĆ
FOTO: ALMIR DERVIŠEVIĆ
FOTO: ALMIR DERVIŠEVIĆ
FOTO: ALMIR DERVIŠEVIĆ
FOTO: ALMIR DERVIŠEVIĆ
FOTO: ALMIR DERVIŠEVIĆ

Radionica u Goraždu realizirana je u svjetlu optimizma, ljubavi i zajedništva a učesnike je inspirisala da više razmišljaju o odnosu prema temi Allahova lijepa imena.

– Okupljeni oko Božjih lijepih imena i posvećeni Božjim lijepim imenima možemo oplemeniti i ojačati naše biće te kao takvi utjecati na našu sadašnjost i na našu budućnost – naglasio je.

Dervišević je najavio za jesen u Goraždu i postavku svoje izložbe “Uči o Allahu”, koja govori o važnosti povratka društva i pojedinca univerzalnim vrijednostima. Cilj je da, u svjetlu prvog ajeta (čitaj, uči uime Gospodara) iz Kur’ana, inspiriše sve nas da čitamo, učimo i da naučeno primjenjujemo.

Radi se o izložbi koju je Almir Dervišević realizirao 2022. godine u Gazi Husrev-begovom Hanikahu u Sarajevu. Tema je 99 Allahovih lijepih imena odnosno osobine/atributi kojima Stvoritelj opisuje Sebe u Kur’anu, a izložba sadrži levhe (umjetnički izražaj u islamskoj umjetnosti) uz koje su propratni ajeti iz Kur’ana. Izložbom autor spaja estetski element sa edukativnim, uvjeren da će nas obogatiti i oplemeniti upravo sadržaj.