Magazin

Provjerili smo cijene: Koliko nas košta selidba iz stana, odvoz namještaja, čišćenje...

Sama pomisao na selidbu u novu kuću, stan, naselje, grad ili drugu državu je uzbudljiva. Na neki način to je početak novog života i većina ljudi se tome raduje i sa nestrpljenjem ga očekuje.

FOTO: FREEPIK
FOTO: FREEPIK
Ilustracija

Ali, neosporno je i to da selidbe donose i veoma snažna emocionalna iskustva, koja kod ljudi koji se sele mogu da djeluju uznemirujuće.

Proces selidbe zahtijeva organizaciju, planiranje i fizički napor. Briga oko pakovanja, prevoza stvari, rješavanja očekivanih i neočekivanih problema može biti izvor stresa i nervoze. Ako se selidba radi samostalno, onda treba obezbijediti prevozno sredstvo, spakovati i raspakovati stvari, naći ljude za pomoć, itd. Ako se angažuje agencija za selidbe, problemi i nervoza su manji, ali potrebno je odvojiti određena finasijska sredstva.

Cijene usluga prevoza namještaja variraju u prosjeku od 30 KM do 60 KM, zavisi u kojem ste gradu u BiH, da li se usluga vrši u istom gradu odakle je i prijevoznik usluge ili je neohodan prijevoz u drugi grad.Također ukoliko su vam neophodne usluge čišćenja stana, podruma, garaže, cijene u Kantonu Sarajevo su uglavnom po dogovoru, a satnica je 10 KM.

Pročitajte još

Ako vam je potrebna usluga profesionalnog pranja namještaja isti košta od 30 do 50 KM.

-trosjed, dvosjed, fotelja 50-60-70KM (ovisno od zaprljanosti i velicine, sa jastucima nešto više)

-kauč (dvosjed) – 25KM, trosjed 30KM

-ugaona garnitura – 60KM ovisno od veličine i modela

-bračni madrac obostrano – 40KM

Single madrac dvostrano 25KM

-francuski ležaj 30KM,

-dječiji madrac 15KM

-Stolice 5-10KM ovisno od modela i površini

-tepih/ćilim/etison 3,50 KM do 10 KM /m2.

Ukoliko želite da se riješite kabastog namještaja, otpada, šute, električnih uređaja ispravnih ili neispravnih moguće je čak besplatno,a neki prijevoznici se oglašavaju na OLX da iste žele preuzeti, a svakako da mnogi i naplaćuju, pa tako imate cijenu za odvoz ove vrste od 20 KM.

Također KJKP Rad Sarajevo nudi usluge u toku godine da se besplatno odloži kabasti otpad. Ukoliko do sada niste čuli za njihova Reciklažna dvorišta, koja rade već nekoliko godina, obavještavamo da možete odlagati svoj kabasti otpad tokom cijele godine besplatno u njihovim reciklažnim dvorištima.

To je jednostavan i ekološki način upravljanja velikim predmetima i održavanje čistoće naše zajednice.Posjetite reciklažna dvorišta na sljedećim lokacijama: Adema Buće br. 556, (u okviru sanitarne deponije Smiljevići), Paromlinska br. 64 (preko puta Velepekare), Željeznička br.2, (industrijska zona Ilijaš).

Svakako da odlaganje otpada na nepropisan način, izvan termina i na mjesta koja nisu za tu svrhu predviđena možete prijaviti na Eko telefon 033 660 000 ili putem poruka, na aplikacije viber i whatsapp, na broj 062 220 330.

Sve u svemu, selidba nije tako jeftina ukoliko su vam neophodne usluge drugih.

Ako želite da angažujte prijevoznika za vaše stvari, unos istih, profesionalno čišćenje stana, namještaja i ćilima onda ćete okvirno morati izdvojiti najmanje oko 300 KM i to ako se ne radi o velikoj količini stvari, ako je jedan ćilim, mali stan i ako je prevoznik iz vašeg grada.

Firma za selidbe može biti isplativ biznis sa cijenom preseljenja od 300 do preko 2000 KM.

Cijena selidbe zavisi od obima posla, spratova, kilometraže, težine i specifičnih zahtijeva. Pojedinci koji imaju neki veći novac u šteku i razmišljaju u šta da ga ulože možda ne bi bilo loše da razmisle o otvaranju firme za selidbe, jer ljudi koji se bave ovim biznisom imaju pune ruke posla.