Istaknuto je da u periodu od 1. do 16. juna zahtijevaju da države WB6 obavijeste sve relevantne institucije EU da vozači iz BiH i regiona imaju ugovor o radu, licencu, dozvole i tahografske kartice; da nisu migranti, već profesionalci koji održavaju međunarodne lance snabdijevanja, te da su njihove aktivnosti u potpunom skladu sa AETR režimom, koji mora imati prednost u tumačenju boravka nad šengenskim pravilima.
Od EU i njenih članica traže da prepoznaju AETR kao obavezujući dokument za države članice i kontrole na terenu; da obustave diskriminatorsko tumačenje boravka profesionalnih vozača, i da izmijene uputstva graničnim i kontrolnim organima u skladu sa tom normom.
Upućena je podrška inicijativi Ministarstva komunikacija i transporta Bosne i Hercegovine i zajedničkom institucionalnom nastupu prema EU kako bi se spriječila daljnja diskriminacija vozača iz WB6 i osiguralo poštovanje međunarodnog prava.
Također, podsjećaju da su Bosna i Hercegovina i druge zemlje WB6 punopravne članice AETR sporazuma koji je stariji i pravno jači od bilateralnih SSP sporazuma i šengenskih pravila boravka a koji jasno definiše dnevni i sedmični odmor, vrijeme vožnje i odmora, vrijeme utovara/istovara, te upotrebu digitalnog tahografa kao zvaničnog dokaza aktivnosti vozača.
Uz pravilno očitavanje iz pametnog tahografa druge generacije, vozači dokazivo ne krše režim 90/180 dana, jer su u statusu radno angažovanih lica – ne turista, azilanata ili migranata, saopćeno je iz Konzorcijuma Logistika.