BiH

Preminuo univerzitetski profesor pedagogije Mujo Slatina

Slatina je diplomirao je pedagogiju i psihologiju te stekao magisterij sociologije i doktorat pedagoških znanosti.

FOTO: UNSA
FOTO: UNSA

U Sarajevu je preminuo ugledni profesor s dugogodišnjim stažom rada na Odsjeku za pedagogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, dr. Mujo Slatina.

Slatina je diplomirao je pedagogiju i psihologiju te stekao magisterij sociologije i doktorat pedagoških znanosti. Bio je redoviti profesor u miru na Filozofskom fakultetu u Sarajevu. Najznačajnije knjige su koje je objavio su: Nastavna metoda – Potpora pedagoškoj snazi ​​suđenja, Filozofski fakultet u Sarajevu, 1998. i Od pojedinca do ličnosti – Uvod u teoriju konfluentnog obrazovanja, Zenica, 2005. godine. Posljednjih desetak godina bavi se pedagoškim usmjeravanjem i edukometrijom.

Na Fakultetu islamskih nauka u Sarajevu u oktobru ove godine održana je promocija knjiga njegovih novih knjiga “Edukometrija – mjerenje i mjerni instrumenti u odgoju i obrazovanju” i “O pedagogiji čovjeka – od čovjeka kao bića učenja do učećeg društva“. U ovim radovima su istaknuti načini doprinosa razvoju sistema vrednovanja u školama.Preminuo univerzitetski profesor pedagogije Mujo Slatina

U Sarajevu je preminuo ugledni profesor s dugogodišnjim stažom rada na Odsjeku za pedagogiju Filozofskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, dr. Mujo Slatina.

Slatina je diplomirao je pedagogiju i psihologiju te stekao magisterij sociologije i doktorat pedagoških znanosti. Bio je redoviti profesor u miru na Filozofskom fakultetu u Sarajevu. Najznačajnije knjige su koje je objavio su: Nastavna metoda – Potpora pedagoškoj snazi ​​suđenja, Filozofski fakultet u Sarajevu, 1998. i Od pojedinca do ličnosti – Uvod u teoriju konfluentnog obrazovanja, Zenica, 2005. godine. Posljednjih desetak godina bavi se pedagoškim usmjeravanjem i edukometrijom.

Na Fakultetu islamskih nauka u Sarajevu u oktobru ove godine održana je promocija knjiga njegovih novih knjiga “Edukometrija – mjerenje i mjerni instrumenti u odgoju i obrazovanju” i “O pedagogiji čovjeka – od čovjeka kao bića učenja do učećeg društva“. U ovim radovima su istaknuti načini doprinosa razvoju sistema vrednovanja u školama, prenosi N1.