Ekonomija

Pada povjerenje potrošača u američku ekonomiju

Indeks povjerenja potrošača u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD) koji mjeri Univerzitet u Michiganu u septembru je iznosio 68,1.

FOTO: EPA-EFE/SHAHZAIB AKBER
FOTO: EPA-EFE/SHAHZAIB AKBER

Univerzitet u Michiganu objavio je najnovije podatke o indeksu povjerenja potrošača za septembar, pripremljene u skladu s trendovima američkih potrošača, javlja Anadolu.

Povjerenje potrošača je u septembru palo je za 1,4 boda u odnosu na prethodni mjesec. Indeks povjerenja potrošača je u augustu iznosio 69,5.

Indeks ekonomskih uvjeta, koji ocjenjuje procjenu Amerikanaca o trenutnom finansijskom stanju, u septembru je na mjesečnom nivou smanjen za 4,3 poena na 71,4.

Indeks očekivanja potrošača, koji odražava dugoročna predviđanja potrošača, porastao je za 0,5 poena na 66 u istom periodu.

Direktorica agencije “Consumer Surveys“ Joanne Hsu izjavila je da su potrošači sigurno uzeli u obzir više faktora neizvjesnosti, uključujući mogući štrajk u automobilskoj industriji, napominjući da nisu sigurni u tok privrede.

Hsu je rekla da su kratkoročna inflaciona očekivanja potrošača smanjena sa 3,5 posto na 3,2 posto u septembru, dodajući da je to najniža vrijednost od marta 2021. godine.