Univerzitet u Michiganu objavio je najnovije podatke o indeksu povjerenja potrošača za septembar, pripremljene u skladu s trendovima američkih potrošača, javlja Anadolu.
Povjerenje potrošača je u septembru palo je za 1,4 boda u odnosu na prethodni mjesec. Indeks povjerenja potrošača je u augustu iznosio 69,5.
Indeks ekonomskih uvjeta, koji ocjenjuje procjenu Amerikanaca o trenutnom finansijskom stanju, u septembru je na mjesečnom nivou smanjen za 4,3 poena na 71,4.
Indeks očekivanja potrošača, koji odražava dugoročna predviđanja potrošača, porastao je za 0,5 poena na 66 u istom periodu.
Direktorica agencije “Consumer Surveys“ Joanne Hsu izjavila je da su potrošači sigurno uzeli u obzir više faktora neizvjesnosti, uključujući mogući štrajk u automobilskoj industriji, napominjući da nisu sigurni u tok privrede.
Hsu je rekla da su kratkoročna inflaciona očekivanja potrošača smanjena sa 3,5 posto na 3,2 posto u septembru, dodajući da je to najniža vrijednost od marta 2021. godine.