Ekonomija

Ovog ljeta – parkiraj ego i izaberi odgovornost: Keep Walking

Koliko puta si na kraju večeri stajao ispred auta i razmišljao… “Ma mogu ja ovo.” A zapravo ne trebaš. I znaš da ne trebaš.

FOTO: USTUPLJENA FOTOGRAFIJA
FOTO: USTUPLJENA FOTOGRAFIJA

Zato je Johnnie Walker, kultni viski brend koji cijeni svaki korak, pokrenuo kampanju “Ostavi ključeve. Keep Walking.” koja ovog ljeta širom BiH donosi jasnu poruku ako piješ, ne vozi.

Tijekom ljeta, Johnnie Walker taxi vozila bit će prisutna u Sarajevu, Mostaru i Banjoj Luci. I to nije samo za show – već za tvoj povratak kući. Johnnie Walker će omogućiti jeftiniji povratak kući za mnoge širom BiH, a na odabrane datume i događaje, siguran povratak kući bit će potpuno besplatan za sve koji večer odluče zaključiti odgovorno.

“Promicanje odgovorne konzumacije alkohola nije samo važan dio naše poslovne strategije – to je i odraz naših vrijednosti. Kroz kampanje poput „Ostavi ključeve. Keep Walking.“ želimo osnažiti ljude da donose pametne odluke koje štite njih same i zajednicu oko njih. Ponosni smo što ovu poruku možemo prenijeti i na tržištu Bosne i Hercegovine, kroz partnerstva koja omogućuju konkretne korake prema sigurnijoj budućnosti”, izjavio je Gergely Abraham, direktor korporativnih odnosa za istočnu Europu kompanije Diageo.

Ivana Radišić Hadžić, direktorica marketinga kompanije Boreas d.o.o., koja realizira kampanju u suradnji s Diageom, dodaje:

„U Boreasu vjerujemo da brendovi ne smiju samo komunicirati, već da trebaju i djelovati. Kampanja ‘Ostavi ključeve. Keep Walking.’ naš je način da kroz snažnu poruku i konkretne akcije doprinesemo stvarnim promjenama u društvu. Ponosni smo što zajedno s Diageom donosimo ovu inicijativu u gradove širom BiH, s ciljem da svaka večer završi odgovorno i sigurno.“

Poruka “Ostavi ključeve. Keep Walking.” nije samo slogan – to je poziv na odgovornost, svijest i izbor koji može spasiti život. Uživaj odgovorno. Nastavi hodati.