Magazin

Ovo su najvrednije marke automobila na svijetu

Toyota će ostati najvredniji automobilski brend na svijetu 2023. godine.

FOTO: TOYOTA
FOTO: TOYOTA

U godišnjem izvještaju “Najbolji globalni brendovi” koji je objavila brend agencija Interbrands, japanska kompanija zauzima šesto mjesto među najvrednijim brendovima u svim industrijama sa oko 64,5 milijardi dolara (+8%).

Mercedes-Benz je jedno mjesto iza sa vrijednošću od 61,4 milijarde dolara (+9%). Sa 13. prošle godine na 10. mjesto, BMW se popeo u prvih deset kao novajlija sa 51,2 milijarde dolara (+10%).

Kao i obično, velike su američke IT kompanije na vrhu ljestvice: Apple sa 503 milijarde dolara je očigledno na prvom mjestu, a slijede ga Microsoft (317 milijardi dolara), Amazon (277 milijardi dolara) i Google (260 milijardi dolara). Samsung zauzima peto mjesto.

Ukupno, među 100 navedenih brendova nalazi se 13 kompanija iz industrije motornih vozila, uključujući Teslu na 12. mjestu (50 milijardi dolara), Hondu na 27. (24 milijarde dolara), Hyundai na 32. (20,4 milijarde dolara), kao i Porsche na 47. (16,2 milijarde dolara) i VW na 50. mjestu (15,1 milijardi dolara).

Kriterijum za rangiranje nije vrijednost kompanije, već doprinos brenda rastu kompanije. Između ostalog, ocjenjuje se uloga brenda u odluci o kupovini i u budućoj sigurnosti kompanije.