Od planiranog izlaska igre God of War: Ragnarok dijeli nas tek nešto više od dva mjeseca.
Detaljna prezentacija iščekivane PlayStationove ekskluzive vjerovatno će uslijediti nekoliko sedmica prije lansiranja igre, a do tada magazin Game Informer donosi nekoliko sitnih novosti i detalja o nadolazećem akcijskom epu.
Saznali smo tako sljedeće:
Ragnarok će imati znatno više raznovrsnih neprijatelja u borbi nego prethodna igra
neprijatelji će na višim težinama igre biti agresivniji u napadima, tj. neće imati samo više energije
kad očistimo područja od neprijatelja, povratkom na ista povremeno ćemo ondje pronaći još snažnije verzije protivnika
Kratosova oružja ovoga puta imat će posebne napade koji se aktiviraju tipkom trokuta; i dalje se tom tipkom doziva sjekira Leviathan, no ako sjekiru već imate u ruci ili koristite Blades of Chaos, onda ta tipka aktivira napad koji je specifičan za korišteno oružje
oba se oružja sada mogu nadograditi vatrenim ili ledenim napadima koji mogu zamrznuti protivnika ili ga zapaliti
ovoga puta imat ćemo više različitih štitova u igri, a svaki će imati svoje prednosti i mane – npr. neki će biti izdržljiviji u primanju štete, ali sporiji za korištenje, neki će štitovi biti efektniji u odbijanju napada, ali neće blokirati svu štetu, i sl.